• Zetiina

BT-träff i Ume!?

Hej alla Umeå-brudar!

Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!

Så vad säger ni?
    När? Var? Hur? Vilka?

• Svar på tråden BT-träff i Ume!?
  • Finta

Jojjan!

Vi gifter oss den 3/1 04 i Backenkyrkan!

• Jojjan

Finta!
    Har ni skickat ut era inbjudningar ännu?
    När har ni datum för osa? Och hur många har ni bjudit?

Vilken frisör har du anlitat?
    Tusen frågor på en gång...

• Finta

Jojjan

Vi skickar ut våra inbjudningar till veckan! Vårt datum för Osa är 3:e november och vi har bjudit in ca 85 personer men vi räknar dock med ett bortfall ¨på ca 15 personer då vissa kommer att vara precis i förlossningstider och inte vill födda 100 mil hemifrån osv osv. Jag har anlitat Lena på Hårizont, hon gjorde min baluppsättning och jag klipper mig hos hennes varje gång jag är i Ume - hon är skitbra! Hur ligger ni till? Har ni skickat inbjudningarna än osv osv???

• Jojjan

Finta!
    Lena på hårizont är även min frisör och jag håller med om att hon är bäst! Men med min otur så är hon bortrest just över nyår.
    Våra inbjudningar kommer att skickas så snart som möjligt, helst innan september är slut och vi tänkte ha osa senast den 31/10.

• MissBride

Hej Finta och Jojjan,

Har en kompis som skall gifta sig på nyår i Helena Elisabet. Någon som känner sig träffad?
    Om inte, känner jag er ändå???

• Jojjan

Miss Bride!

Vi gifter oss inte Helena Elisabeth, men vem vet vi kanske känner varandra ändå!?

• Finta

MissBride

Jag gifter mig den 3 januari så mig kan det inte vara! Men som Jojjan sa, vi kanske känner varnadra ändå!!

Jojjan: Va kul att du oxå går hos Lena!!! Jag har gått hos henne så länge jag kan minnas!! Hur gammal är du? Jag är 27....

• ninja

Jojjan; jag gifter mig nyårsafton 2004, det är långt dit ännu. Jag har tänlt mig att vigas utomhus om vädret tiilåter, och borgerligt då.

Tack för alla boende tips! Både jag och min blivande man ska jobba på sjukhuset. Vi planerar att köpa hus och därför blir vi inte lånvariga i lägenhet. Dagiset som vi planerar åt våran dotter ligger just i Umedalen och på så sätt så lämpar ju det sig att bosätta sig där.

• Jojjan

Finta!
    Jag har också gått hos Lena sen jag gick i högstadiet. Jag är 32 år.
    Var bor du nånstans? V

• Jojjan

Finta!
    Jag har också gått hos Lena sen jag gick i högstadiet. Jag är 32 år.
    Var bor du nånstans? V

Svar på tråden BT-träff i Ume!?