• Zetiina

BT-träff i Ume!?

Hej alla Umeå-brudar!

Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!

Så vad säger ni?
    När? Var? Hur? Vilka?

• Svar på tråden BT-träff i Ume!?
  • Finta

Jo, men då är det nog samma!

• Maria A

Finta,
    Nej, med tanke på hur jag spelar innebandy är du nog glad att det inte är där du sett mig *skrattar åt mig själv med klubba i handen*

Umeås vilda nattliv?, jag har tillbringat många nätter på Rex.

• Jojjan

Maria A

Vi bor också på Tomtebo och trivs jättebra.
    Har ni barn?

Rex har jag också tillbringat många nätter på både i och utanför bardisken...

• Finta

Maria A

Hmmm..näe - det kan det inte vara. Bor i Stockholm sedan 4 år... Hmmm...Jaha, men jag får väl fundera vidare på vart det kan vara ifrån!!

• Jojjan

Finta!
    Hoppas allt är bra på Wärmdö.
    Har ni fått många Ja till svar från inbjudningarna?
    Hur många hade ni bjudit?

• Finta

Jojjan

Har inte koll på hur många som svarat än, våra OSA går till föräldrarna. Vi har bjudit in ca 85 personer. Vi vet i alla fall 13 personer än så länge som inte kommer. Men det är mor/far-föräldrar som är gamla och inte kan resa så långt. 3 kompisar i södra sverige som ska ha barn i samma veva - vilket är förståeligt att man då inte reser ca 100 mil samma vecka. Sedan är hela min arbetsgrupp i Stockholm inbjuden med respektive och alla kommer inte att kunna komma... Fast dessa hade vi nog förståt att de inte skulle komma!

• Zetiina

BT-träffen närmar sig med stormsteg!!!

Nån som vill föreslå var och hur dags vi ska träffas!?

• Zetiina

Nehe. Då försöker jag väl själv då
    Vad tror ni om kl. 18 - blir det bra? Ni får gärna komma med andra förslag.

Vad vill vi göra? Äta ute? Ta en fika? Snacka bröllop tar jag för givet!

Och var var var? Jag känner ärligt talat inte till Umeå city så väl så jag hoppas att någon annan kan föreslå var vi kan träffas?

• Sagoprinsessan

Hej Zetiina!

Jag måste tyvärr lämna återbud. Jag vet - en svikare. Men jag är helt pank och har en tenta att plugga på. Är dock uppe över allahellgona....

Hoppas ni får det kul ändå!

• Zetiina

Förlåt, men jag orkar inte dra i trådarna till träffen. Särskilt inte utan respons

Blir det nån träff eller??

/Hon som undrar vart alla tog vägen (utom Sagoprinsessan. Tack för att du svarade iaf. )

Svar på tråden BT-träff i Ume!?