MagicBride skrev 2011-03-13 12:27:27 följande:
www.millybridal.co.uk/
Är ganska övertygad om att det är denna, dock har de bytat layout sen sist jag var inne där ;) Den mailen som jag skrev till var
Milly Bridal - Jessica <
sales2000@millybridal.com>
Milly Bridal - Bella <
millybridal2001@gmail.com>
Den första var min första kontakt och sen tog Bella över när klänningen var i produktion. När jag kollade igenom mina mail så ser jag nu att jag först hade kontakt med en annan tjej som inte gjorde vad hon skulle. Jessica fick jag kontakt med den 16 april och det var då jag blev lovad att få den till augusti. Därefter satte verkligen arbetet igång. Första mailet med bilder fick jag 12 maj, och de var väldigt noga med att svara att de fått mina synpunkter på det de gjort hittills innan de fortsatte med arbetet. Sedan trillade det in bilder lite hela tiden och klänningen var klar för leverans den 20 maj! Så egentligen tog det dem bara en månad!!
Ett tips på vägen om du verkligen tänker beställa därifrån är att vara artig och trevlig mot dem hela tiden. De har en annan kultur och tar verkligen illa upp om man börjar bli kort i tonen och "skriker" på dem i mailen. Jag tackade hela tiden för mailen och berömde deras arbete (de gör allt för att få den som du vill) och jag tror detta gjorde att de jobbade snabbare på min klänning än många andra.. Har sett i forumsinlägg här på BT brudar som skrivit att de skickat ett arg mail om att nu fan ska ni göra detta och detta.. och deras klänningar har inte gått lika snabbt att göra...
Lycka till!!
Tack så jättemycket!
Okej, nu är ganska ganska trevlig och snäll vanligtvis :P Men det kan vara bra att tänka på och komma ihåg. Personligen tycker jag det är en självklarhet att inte vara arg och höja rösten, jag vet ju själv att jag blir mer tvärsöver och sur om någon gör det. Jag förstår om de tar illa upp då.
Har mejlat till ett annat ställe angående klänningen, så tänker nog mejla Milly också med samma, så får man väl se vem som har bäst pris helt enkelt :)
Tack igen :)