2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
Berätta gärna när ni ska gifta er.
Jag ska gifta mig den 23 juli.
Här är min :)
Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
Berätta gärna när ni ska gifta er.
Jag ska gifta mig den 23 juli.
Här är min :)
Btw, är inte det creme färgen som hon har på sig?
Btw, är inte det creme färgen som hon har på sig?
är wonderbra bra även för oss med lite större byst?? Jag har 80 d-kupa och vill ju ha en snygg hylla så att säga.. ska man ha halterneckband till en halterneck-klänning eller utan band helt?? det är ett riktigt snörliv i min klänning med stålskenor så lilla damen i butiken trodde jag kunde vara utan BH!!Hallå! jag har inte kört utan sen jag var 9 och inte hade bröst typ..skulle nog inte våga det..
Vilka fina klänningar! Jag som lovade mig själv att inte titta på fler klänningar, blir ju osäker på min nu... Hade först tänkt ha en väldigt enkel klänning, men sen kunde inte riktigt släppa tanken på den här:
http://www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Strapless-Asymmetrical-Organza-Wedding-Dress-With-Removable-Cathedral-Train--WGY0074-_p48346.html
Så nu hänger den hemma hos mamma och pappa och väntar . Den är inte så kort som på bilden och passar perfekt. Gillade verkligen att släpet är avtagbart. Det är en grej som stör mig bara, har en tatuering runt överarmen som jag inte riktigt vill kännas vid så här 12 år senare, är det någon som har något tips på hur man kan dölja den vore det toppen!
Vi gifter oss 25:e juni i Falkenberg.
Vi gifter oss den 27 augusti 2011 och här är min klänning
Vilka fina klänningar! Jag som lovade mig själv att inte titta på fler klänningar, blir ju osäker på min nu... Hade först tänkt ha en väldigt enkel klänning, men sen kunde inte riktigt släppa tanken på den här:
www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Strapless-Asy...
Så nu hänger den hemma hos mamma och pappa och väntar . Den är inte så kort som på bilden och passar perfekt. Gillade verkligen att släpet är avtagbart. Det är en grej som stör mig bara, har en tatuering runt överarmen som jag inte riktigt vill kännas vid så här 12 år senare, är det någon som har något tips på hur man kan dölja den vore det toppen!
Vi gifter oss 25:e juni i Falkenberg.