• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Ninana
    Knopan skrev 2011-03-02 16:17:02 följande:
     Vilken sida beställer du ifrån?
    Finns ingen hemsida, måste kontakta t.ex Kanaca och se om de kan fixa den ;)
  • sofi 88
    Helena Mikael skrev 2011-03-02 07:42:17 följande:
    Skumt att den inte kom med förra gången.

(inte jag på bilden)

Gud vilken snygg bh! Och finns i alla storlekar.
    Ska jag ha axelbandslös klänning så kommer det lätt bli en sån här. Inte farligt dyr heller.
  • vickanofilip

här är min en ivory med halterneck så att inte boobisarna faller ur... vi gifter oss 20/8-2011
  • sofi 88

Btw, är inte det creme färgen som hon har på sig?

• sofi 88
    sofi 88 skrev 2011-03-02 23:14:11 följande:

Btw, är inte det creme färgen som hon har på sig?

Nu är jag då kvar på wonderbran...
  • vickanofilip

är wonderbra bra även för oss med lite större byst?? Jag har 80 d-kupa och vill ju ha en snygg hylla så att säga.. ska man ha halterneckband till en halterneck-klänning eller utan band helt?? det är ett riktigt snörliv i min klänning med stålskenor så lilla damen i butiken trodde jag kunde vara utan BH!!Hallå! jag har inte kört utan sen jag var 9 och inte hade bröst typ..skulle nog inte våga det..

• FriPhi

Vilka fina klänningar! Jag som lovade mig själv att inte titta på fler klänningar, blir ju osäker på min nu... Hade först tänkt ha en väldigt enkel klänning, men sen kunde inte riktigt släppa tanken på den här:

http://www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Strapless-Asymmetrical-Organza-Wedding-Dress-With-Removable-Cathedral-Train--WGY0074-_p48346.html

Så nu hänger den hemma hos mamma och pappa och väntar Glad. Den är inte så kort som på bilden och passar perfekt. Gillade verkligen att släpet är avtagbart. Det är en grej som stör mig bara, har en tatuering runt överarmen som jag inte riktigt vill kännas vid så här 12 år senare, är det någon som har något tips på hur man kan dölja den vore det toppen!
    Vi gifter oss 25:e juni i Falkenberg.

• jazzie78

Vi gifter oss den 27 augusti 2011 och här är min klänning Skrattande

• förlovadflicka
    FriPhi skrev 2011-03-03 02:58:50 följande:

Vilka fina klänningar! Jag som lovade mig själv att inte titta på fler klänningar, blir ju osäker på min nu... Hade först tänkt ha en väldigt enkel klänning, men sen kunde inte riktigt släppa tanken på den här:

www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Strapless-Asy...

Så nu hänger den hemma hos mamma och pappa och väntar Glad. Den är inte så kort som på bilden och passar perfekt. Gillade verkligen att släpet är avtagbart. Det är en grej som stör mig bara, har en tatuering runt överarmen som jag inte riktigt vill kännas vid så här 12 år senare, är det någon som har något tips på hur man kan dölja den vore det toppen!
    Vi gifter oss 25:e juni i Falkenberg.

Du kanske kan ha en sjal eller något över? Jag har själv beställt en sån här söt kofta! Men vi gifter oss i oktober, mitt i sommaren kanske det blir varmt. Men då kan du ju ha sjal eller bolero :) www.etsy.com/listing/62221273/the-most-gorgeous-giftknitted-necklace (observera att det inte är koftan utan halsbandet som säljs här) :) 
  • Helena Mikael
    vickanofilip skrev 2011-03-02 23:53:13 följande:
    är wonderbra bra även för oss med lite större byst?? Jag har 80 d-kupa och vill ju ha en snygg hylla så att säga.. ska man ha halterneckband till en halterneck-klänning eller utan band helt?? det är ett riktigt snörliv i min klänning med stålskenor så lilla damen i butiken trodde jag kunde vara utan BH!!Hallå! jag har inte kört utan sen jag var 9 och inte hade bröst typ..skulle nog inte våga det..
    Jag vet inte hur den fungerar med olika storlekar. Men jag har 85C och fungerar kanon för mig.
    Men gå till en lindex butik (t.ex) prova den och hoppa omkring lite i provrummet. Upp med armarna, hoppa runt, böj dig ner etc. Ja, bete dig som ett fån helt enkelt hihihi*
    Då känner man om den sitter som man vill att den ska sitta.
    Känns det inte bra finns det ju även halterneck bh.
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar