• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Nikkita
    Lipan skrev 2012-02-16 14:23:15 följande:
    Otroligt vacker klänning!! Glad

Daniiel; för mig går det inte att förminska bilden, vilket ju faktiskt var skitsmart att göra när man citerar! Obestämd
    Jag kan inte heller förminska bilder när jag citerar nu när jag använder google chrome. När jag körde Explorer så gick det, men då kunde jag inte gör smileys... 
  • MeaJ
    daniiel skrev 2012-02-16 12:28:43 följande:
    Om man citerar ett inlägg med en bild, så kan man klicka på bilden och dra i hörnen så den blir mindre helt enkelt :)

Såhär. Om man då sätter muspekaren i hörnet där jag ringat in, så kan man förminska bilden medan den behåller sina proportioner :)

Jag måste ha något fel på min dator.. bilderna jag försöker förminska blir bara helt lila, jag får inte ens upp fyrkanterna i hörnen :(
  • Syrinx
    MeaJ skrev 2012-02-16 15:39:23 följande:
    Jag måste ha något fel på min dator.. bilderna jag försöker förminska blir bara helt lila, jag får inte ens upp fyrkanterna i hörnen :(
    Jag kan inte heller citera! Kan det bero på dator? Jag har (eh, min blivande man har...) en MacBook och använder Safari. 
  • hemajo13
    Syrinx skrev 2012-02-16 16:18:54 följande:
    Jag kan inte heller citera! Kan det bero på dator? Jag har (eh, min blivande man har...) en MacBook och använder Safari. 
    Jag har macbook oxå och använder safari, men jag kan citera... =)
  • annamopp

Så här ser min klänning ut. Dock ska den läggas upp en aning och bandet man knyter i ryggen med ska göras betydligt kortare och användas som axelband Skrattande Hade egentligen inte tänkt mig en sån klänning men den satt så bra att jag blev helt kär i den.

• TheD
    Anna197401 skrev 2012-02-15 23:04:29 följande:

Denna ska jag ha, gifter mig 9 juni =)
    Gillar överdelen!!!
  • Doofie
    Shining skrev 2012-02-11 19:19:53 följande:

Här syns den bättre  
    Beställd från USA 
    Så otroligt vacker! Blev helt kär! :) Har alltid tänkt mig en stor fluffig maräng till bröllopsklänning men har börjat falla mer och mer för den mer enkla skärningen och såklart vintageinspirerat - mycket spets ;)
    Såg att det inte står pris på hemsidan.. vågar man fråga vad du fick betala..?
  • Doofie
    Doofie skrev 2012-02-17 19:35:55 följande:
    Så otroligt vacker! Blev helt kär! :) Har alltid tänkt mig en stor fluffig maräng till bröllopsklänning men har börjat falla mer och mer för den mer enkla skärningen och såklart vintageinspirerat - mycket spets ;)
    Såg att det inte står pris på hemsidan.. vågar man fråga vad du fick betala..?
    Ursäkta.. såg sedan att det visst stod pris.. :)
  • bridetobe2013

Den har jag beställt fast utan släp. Ska ha ett litet borgerligt bröllop så släpet kändes lite för mkt....
    1/6 2012
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar