Måste man tåga in till en marsch?
Hej!
"Måste" man verkligen tåga in till en marsch? Vill hellre ha vanligt musik eller nått. Någon som haft något annorlunda som man tåga in till?
Tacksam för svar :)
Hej!
"Måste" man verkligen tåga in till en marsch? Vill hellre ha vanligt musik eller nått. Någon som haft något annorlunda som man tåga in till?
Tacksam för svar :)
Marschen har jag inget emot att tåga in till faktiskt. Däremot är vi väldigt skeptiska till att avge löften på det traditionella sättet. Istället ska vi sjunga All I Ask of You.
Marschen har jag inget emot att tåga in till faktiskt. Däremot är vi väldigt skeptiska till att avge löften på det traditionella sättet. Istället ska vi sjunga All I Ask of You.
Hej!
Vi ska gifta oss i Vitaby kyrka på Österlen och med bokningsbekräftelsen fick vi en beskrivning av hur gudstjänsten/vigseln är utformad. Det finns några få saker vi kan påverka vad jag förstod, såsom om det ska vara två eller tre psalmer. Det är inte heller tillåtet med inspelad musik. Så vi håller på att hitta duktiga sångare i bekantskapskretsen.
Och vi gifter oss i en kyrka. :)