• himlenrunthörnet

Vilken parfym ska ni ha?

Jag är nyfiken på vilken parfym ni kommer att välja till ert bröllop! Jag sitter och bläddrar i en taxfreekatalog och funderar på om jag vill välja en speciell parfym till bröllopet... Vi kommer inte gifta oss förrän i sommar, och att redan välja parfym kanske är överkurs, men tanken slog mig just;o) Hur har ni andra tänkt?

• Svar på tråden Vilken parfym ska ni ha?
  • lemfi

Jag tänkte använda en parfym som min blivande man köpte till mig i början när vi träffats, den heter deep red av Hugo Boss (tror jag).

• MrsT2011

Just det, hade glömt euphoria blossom, den hade jag härom året. Helt klart ett alternativ till bröllopet, namnet är ju passande!

• say yes

använder coco mademoiselle från chanel och angel från theirry mugler blandannat. Galet goa'

• Zia 20090618

Alyssa Ashley Vanilla är jag ju helt förälskad i! Älskar vaniljdoften.. Flaskan i sig ser ju extremt föråldrad ut men jag älskar den doften.. Gissar att jag använder den på bröllopet..

• say yes

gillar man vaniljdoft (som jag trots att mina favoritparfymer inte innehåller det) så finns underbara jean paul gaultiers 2 (? tror jag den heter) som jag inte hunnit köpa än. finns också som massageolja har jag hört  

• novia72

Jag gifte mig i Vera Wang - exklusiv och gudomlig doft-. Jag rekommenderar den!

• blomtroll
    Pinova skrev 2010-11-04 10:50:18 följande:
    En fråga om parfymer:Passar alla parfymer er kroppsdoft?Jag klarar inte av att ha citrus eller lätta blommiga dofter eftersom de luktar kattpiss på mig när toppnoten har försvunnit. Däremot funkar parfymer som har vanilj i basnoten bra.Men jag hittar inte så många parfymer som uppfyller det. Har ni några förslag?
    Nej, alla parfymer passar inte. Fast tror att i alla fall jag omedvetet väjler den som fungerar (kan inte köpa utan att ha luktat på den först).
  • Jag han

novia72 skrev 2010-11-09 07:42:30 följande:
    Jag gifte mig i Vera Wang - exklusiv och gudomlig doft-. Jag rekommenderar den!

hon har väl flera? Men hon kanske har en som heter just så?  :) Måste lukta i så fall!

Svar på tråden Vilken parfym ska ni ha?