• himlenrunthörnet

Vilken parfym ska ni ha?

Jag är nyfiken på vilken parfym ni kommer att välja till ert bröllop! Jag sitter och bläddrar i en taxfreekatalog och funderar på om jag vill välja en speciell parfym till bröllopet... Vi kommer inte gifta oss förrän i sommar, och att redan välja parfym kanske är överkurs, men tanken slog mig just;o) Hur har ni andra tänkt?

• Svar på tråden Vilken parfym ska ni ha?
  • Jag han

nån som testat  "marry me"?? Borde ju vara den ultimata bröllopsparfymen :)
    Har själv inte provat än men är ju nyfiken på den.

• MaddeåMats

Nina Ricci, Ricci Ricci, jag köpte den för ca 1 månad sen och tänkte ha den på bröllopet i juni 2011!

• Jejkej

Jag kommer att ha: GUCCI envy me

Hade den jämt när VI träffades, han tycker självklart jag ska ha den för det är så han förknippar mig.
    Annars hade min tanke varit som många andras att förgylla den stora dagen med en helt ny doft...ibland får man lyssna på mannen med dock! ;) hehe

• Pinova

En fråga om parfymer:

Passar alla parfymer er kroppsdoft?

Jag klarar inte av att ha citrus eller lätta blommiga dofter eftersom de luktar kattpiss på mig när toppnoten har försvunnit.

Däremot funkar parfymer som har vanilj i basnoten bra.
    Men jag hittar inte så många parfymer som uppfyller det. Har ni några förslag?

• Alorna

Diors Hypnotic Poison har vaniljdoft. Den är ganska tung som parfym dock.

• Pinova

Alorna skrev 2010-11-04 10:57:20 följande:
    Diors Hypnotic Poison har vaniljdoft. Den är ganska tung som parfym dock.

tack för ditt förslag - får gå till kicks och provlukta.

• Syrinx
    MsRW skrev 2010-11-03 12:05:00 följande:
    Min M2b gav mig en parfym i somras som jag bara har användt vid de tillfällen som har med bröllopet att göra (och på några fester). Den känns verkligen speciell och jag älskar den (första gången jag luktade på den var på vår första kärlekssemester till Paris, sen har han kommit ihåg att jag ville ha den)! Varje gång jag luktar på den blir jag helt bröllopsberusad och det verkar min M2b också bli - han kommenterar hur gott jag luktar varje gång jag bär den :) Parfymen är Givenchys Angé ou demon (den svarta).   
    Åh vilken bra idé att köpa en parfym och använda den vid alla bröllopsrelaterade tillfällen! Jag ska nog hinta lite om den till min prins, så kanske jag kan få en god parfym i julklapp...
  • MrsT2011

Kan tipsa om min nuvarande parfym, Burberry Summer, den är ljuvlig! Burberry Brit Sheer är också jättehärlig.

Vet inte vilken jag ska välja till bröllopet dock, ska testlukta på den nya "Marry me" för det är ju löjligt passande faktiskt! =) Annars lutar jag mest åt RL Romance som redan nämnts.

Fler tips i den lätta, sportiga kategorin??

• Jag han

MrsT2011 skrev 2010-11-04 13:58:27 följande:
    Kan tipsa om min nuvarande parfym, Burberry Summer, den är ljuvlig! Burberry Brit Sheer är också jättehärlig.Vet inte vilken jag ska välja till bröllopet dock, ska testlukta på den nya "Marry me" för det är ju löjligt passande faktiskt! =) Annars lutar jag mest åt RL Romance som redan nämnts.Fler tips i den lätta, sportiga kategorin??

en som jag tycker är ganska lätt o fräsch är CK:s Euphoria Blossom

• Uttan

Jag har beslutat mig för Paris Hilton - CanCan. Otroligt söt doft. Dock passar den mig bra och sitter hela dagen och håller samma doft.

Armani - Diamond är en helt okej parfym annars som jag övervägde. Fräsch och frisk.

Svar på tråden Vilken parfym ska ni ha?