• himlenrunthörnet

Vilken parfym ska ni ha?

Jag är nyfiken på vilken parfym ni kommer att välja till ert bröllop! Jag sitter och bläddrar i en taxfreekatalog och funderar på om jag vill välja en speciell parfym till bröllopet... Vi kommer inte gifta oss förrän i sommar, och att redan välja parfym kanske är överkurs, men tanken slog mig just;o) Hur har ni andra tänkt?

• Svar på tråden Vilken parfym ska ni ha?
  • Sörön10

Jag valde en parfym som jag hade precis i början när vi blev tillsammans! Har inte haft den speciellt mycket sedan dess och tyckte därför det var kul att ha den tiden runt bröllopet! ingen speciellt fancy eller dyr parfym, bara för att knyta ihop det hela! =)

• Jag han

åh vilken kul tråd! Är parfymfantast och detta har jag funderat på sen tonåren ;)
    Men jag har ju inte kommit fram till nåt :/

Har länge tänkt att jag ska ha: Ralph Laurens Romance
    men nu finns det ju så mycket annat underbart så jag vet verkligen inte. Vill iaf ha nåt nytt till dagen D..

• Vickymb

Jag hade Parisienne av YSL...den är ljuvlig =)

• Alorna

Ska ha den parfym som min man förknippar med mig.
    Dior - Hypnotic Poison

• 4Juni2011

Alorna skrev 2010-11-03 09:56:46 följande:
    Ska ha den parfym som min man förknippar med mig.Dior - Hypnotic Poison

Det e ju ett bra tips att be den blivande mannen välja ut en parfym som han förknippar med en...

• MsRW

Min M2b gav mig en parfym i somras som jag bara har användt vid de tillfällen som har med bröllopet att göra (och på några fester). Den känns verkligen speciell och jag älskar den (första gången jag luktade på den var på vår första kärlekssemester till Paris, sen har han kommit ihåg att jag ville ha den)! Varje gång jag luktar på den blir jag helt bröllopsberusad och det verkar min M2b också bli - han kommenterar hur gott jag luktar varje gång jag bär den :) Parfymen är Givenchys Angé ou demon (den svarta).   

• Ezna

Jag och min man gick på stan före vårt bröllop och valde ut var sin helt ny parfym, så att när vi har de på oss så förknippar vi alltid doften med vårt bröllop!! 
    Helt underbart! 
    Det blev en Armani till mig och en Dolce Gabbana till min man! =)
    Underbara dofter, för oss iaf! =)

• MariaEson

Jag har fastnat för Rose från Paul Smith. Doftar som en daggig rosbukett. Finfin till dagen till ära.

• Thinkerbelle

Jean-Paul Classique er "min" doft, men tenker på å bruke Romance på bröllopsdagen. Annars blir det Jean-Paul:)

• himlenrunthörnet

Vad kul att höra hur ni tänkt! Är också lite inne på idén att köpa en helt ny doft till bröllopet. Fast tanken att ha samma parfym som när man träffades är också tilltalande... Har idag varit och doftat på Armani Acqua di Gioia som jag fastnade för. Vi har en resa framför oss så jag tänker på möjligheten att köpa parfym till bröllopet redan nu. Frågan är bara om jag isåfall klarar av att hålla mig ända till bröllopet innan jag använder den;o)

Svar på tråden Vilken parfym ska ni ha?