• Mopedvin

Välkomna till Tivoli Empatia!

Grattis Hattis!!! Skönt att du tycker att allt gick bra trots op av bristning och moderkaksrest! Blev det sugklocka?

Här är vi uppe tidigt... Lilltrollet vaknade 05.30 o väckte stortroll och mig.... Så nu sitter vi frAmför bollibompa

• Mopedvin

Vickan - yes! Tack, även om jag inte ska med nu

• Mopedvin

På tal om franska flaggan... min man är i Las Vegas på konferens... och hans arbetskompis har ngt emot fransmän, v et inte vad egentligen, han tycker inte om dem bara (idiotiskt, jag vet...) i all fall, efter några öl i Las Vegas går han och tatuerar in en överkryssad fransk flagga... så jäkla korkat. Det hade gjort så ont att han ramlat av tatuerarbritsen... min man höll på att skratta ihjäl sig

• Mopedvin

Am - vilka trosor har du köpt? Herregud vad mkt kläder! Måste kolla mer!

• Mopedvin

Ha så mysigt på tråddejten!! Själv är jag solo och käkar räkmackor och dricker vin, imorgon kommer min P äntligen hem från sin trip till Las Vegas och det ska bli så skönt att böi hel familj igen! Barnen hawr bott hos svärmor en vecka och jag har flängt hit och dit, sovit där iband och hemma ibland....så nu är jag trött, känns skönt att vara hemma även om man är ensam.

• Mopedvin

Vinoteket - gillar! Vi har varit där tidigare och ska dit snart igen, har en liten stockholmstrip inplanerad om 2 veckor! Ska först på begravning i min hemstad (borås) då min farmor nyss gick bort men eftersom vi då inte kommer ta med oss barnen utan åka själva så passar vi på att åka via hufvudstaden på väg hem, bo på hotell och äta gott.
    Annars vet jag inte vad vi ska hitta på, ngn utställning på G som ska vara bra, ngn som vet? Lars Walling på waldermars udde, ngn som varit? Kanske är slut nu? Får googla...

Äckligast mitt barn gjort...hm - bajsa på vår altan som har räfflade träplankor och sedan trampa i det? 

AM - samma fråga som EA

• Mopedvin

Tack för tipsen AM! Gillar ju Caroline så det blir det nog! Vi missar tyvärr Mapplethorpe med en helg  

• Mopedvin

nenne -    hahahha, vad tyckte han sjäkv då?

• Mopedvin

AM - å såg inte denna utställning! Å vi som har "släkt" i Tanzania och allt lite som mitt andra hem, å det blir toppen! Tack!

• Mopedvin

hahahaha, inte första gången? Han fick mersmak alltså? Mina grabbar (som har varit kräkbebisar båda två) har spytt upp mat och sedan fort som blixten stoppat i munnen igen

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!