Inlägg från: Blivande fru L |Visa alla inlägg
  • Blivande fru L

Välkomna till Tivoli Empatia!

BM tassar in...

Oupsie - Klåda under fötterna och i händerna kan vara graviditetsklåda. Kan kanske vara bra att kolla upp levervärden om det är besvärligt, ring BM idag. Det kan hjälpa med antihistamin till natten eftersom det oftast kliar mest då. Stor kämparkram till dig, nu är det inte länge kvar!

Tassar ut igen...

• Blivande fru L

Trampar in lite mera bestämt igen...

Det är bra med mig, tackar som frågar. Jag mår hur bra som helst och njuter av att vara hemma. Minns knappt hur det kändes när det var som deppigast. Konstigt, men det är väl någon mening med att inte kunna framkalla sådana känslor på beställning.

Sonen är 5 ½ månad och givetvis världens finaste.

Jag läser ofta och skrattar och gråter med er, men kommer mig inte för att kommentera av någon anledning. Oftast är det för att jag inte vet var jag ska börja när det gått så lång tid, jag vill ju inte att någon ska känna sig mindre viktig när jag inte kommenterar allt. och då får det vara. Mitt stora problem i livet - jag vill att alla ska ha det så bra att jag vänder mig själv avig för att åstadkomma det.  Kram på er hur som helst!

• Blivande fru L

Alla fina trådisar: Vad bra det känns att ni minns mig!

EA: Hoppas det går bra för din kollega, det låter ju tyvärr inte så lovande...

Muggles: Får man verkligen göra så? Skita i att kommentera och bara komma med en uppdatering ibland?! Om du säger det så.

AM:  Visst finns jag på fejan.

• Blivande fru L

Men herregud, jag glömde ju det VIKTIGASTE: Härligt med köplatsen, Lappis! Tjohooooo!

• Blivande fru L

Vickan - Oooh, vi får se om jag törs blotta mig på fejan. Jag pallade ju inte ens att skicka en bild på mig till galleriet när det var tal om det för typ ett och ett halvt år sedan...

• Blivande fru L

Säger nej tack till kräksjuka. Hoppas du klarar dig, Kängu!

• Blivande fru L

Tooodeloo, här är jag igen!

Hattis - Inte brunt! Både du och jag vet ju att det kan vara lugnt, men förstår att det inte lugnar dig. Håller tummarna!

Lappis - Vilken fart det blev på kön. Raj raj!

Snorkis - Inga tips om spjälsäng på hjul, tyvärr.

Mugglan - Grattis på dagen!

PB - Starkt av dig att ta tag i livsstilsförändningarna. Och kul med så mycket minus på vågen, det ger säkert en kick!

Oupsie - Hur går det med klådan?

Vickan - Klart att ni inte bits, jag inboxar dig. Snart...

Och vad var det mer jag skulle kommentera? Jaa, säg det...

Angånde taskiga namn finns det aldrig några garantier. Jag har en kompis som heter Fredrik och kallas för Levemang.

• Blivande fru L

Vickan - Kolla du också!

Vink vink på er andra!

• Blivande fru L

God natt, verkliga människor!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!