• delfin78

Vilken brudbukett har DU fallit för?

Hej!
    Jag älskar blommor och tänkte att det skulle vara kul att starta en ny tråd där vi beskriver hur vi tror/vet hru vår brudbukett ska se ut eller visa bild?
    Är det en bukett som en droppe, stilren som ligger vid armen, rund och kompakt bukett eller blandad bukett?

Hoppas någon vill vara med?

Jag tror att min bukett blir en av lila rosor, ocean song, vit  fresia och något grönt. inte så stor

ELLER

en ganska kompakt bukett med lila rosor, ocean song, lime rosor, super green & green+ två st brud orchide med grönt.

• Svar på tråden Vilken brudbukett har DU fallit för?
  • delfin78

Hej Trucker
    Testa om du kommer in på denna sida, där hittade jag ljus blåa rosor, kasnke kan skriva ut bilden och ta med till en florist.
    www.fsq.nl/Rozen

Angelica

• lolinda

Oj vad mycket rosor! Vilken bra sida, den ska jag spara tills det är dax för min brudbukett.

• delfin78

MM  den e så bra  vad tänker du för färg?

• lolinda

Det är så svårt! Tror att vi ska vara vitaklädda allihopa så jag vill ha en liten färgtråd typ i min bukett, dotterns sidenband i midjan och något på mannen och lillpojken (vet inte vad än) Har varit inne på ljuslila och ljusblå men det lutar åt grön, typ limegrön och det fanns ju en otroligt vacker grön ros med på sidan...hmm ja bröllopet är inte förrän i augusti så jag kommer nog hinna ändra mig några gånger =) kanske ska blanda färgerna som du...smart!

• Lindahl

Har hittat min som jag kommer att göra själv. Vita kallor, liljekonvalj och texasgräs som vi ska spraya med silver sprayoch böja dem över blommorna... Silverband runt om osså var det klart....

• pettan

Har bilder i mitt bildgalleri på hur min såg ut! Är supernöjd med hur den blev!

• Houdini

Jag bestämde i går hur min bukett ska se ut.

Blåa rosor och vita rosor vit brudslöja, sen röda rosor som sprayats med silverfärg och lite silverfärgade dekorationer.

Den är inte hängande direkt men spretande usch vad svårt att beskriva.

Det är en vän som är florist som binder min bukett så hon har ju utgått från hur hon uppfattar mig och min personlighet, jag såg den igår hon var på en mässa så hon hade gjort en så jag kunde se hur hon hade tänkt sig.
    Och det var på pricken hur jag ville ha det <3

• Maxiander

Brudbukett var det jag tyckte var bland det absolut roligaste att välja :) Bloggat en hel del om det. Här är länk till just den etiketten: www.maxiander.se/tag/brudbukett/

Vi hade en underbar florist, ni hittar länk till henne i bloggen! Hon skapade en magiskt vacker vit  glameliaros till mig! Från början hade jag tänkt mig en stor yvig bukett men min man tyckte den stilen såg vissen ut, haha ja man kan tycka olika om vissa saker :) Glameliaros blev den perfekta lösningen för oss, jag ville ha en lite "ovanlig" bukett och nu fick jag en ovanlig bukett med en mycket klassisk känsla :) Perfekt!

www.maxiander.se

• Fårävvör

En enkel, rund bukett med enbart pioner i! Har dock inte bestämt mig för om jag vill ha röda eller rosa än... Men jag gifter mig i maj så det är ett tag kvar!

• Nordsson

Vilken bra tråd! Någon som har erfarenehet av tulpaner i buketten?

Svar på tråden Vilken brudbukett har DU fallit för?