• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • Fossing77

Nej nej, jag e kvar :) 111111 e vår dag . Solen skiner, det drar ner tempot på tråden ;)

• Loche

Jag är åxå kvar. Glad Bröllop om en och en halv vecka här! Skrattande

• Fossing77

Åh vad spännande! Vi ska på kompisens bröllop nu den nionde, så roligt ska det bli! Vigsel i Toarps kyrka och fest på Torpa stenhus :)

• Loche
    Fossing77 skrev 2011-06-28 12:11:30 följande:
    Åh vad spännande! Vi ska på kompisens bröllop nu den nionde, så roligt ska det bli! Vigsel i Toarps kyrka och fest på Torpa stenhus :)
    Häftigt med fest på Torpa Stenhus! :)
    Vi har en lite mindre och enklare tillställning men vi ser fram emot en sjujäkla fest och det ska bli kul. :)
  • Fossing77

Ska bli spännande då bruden kommer härifrån å brudgummen är engelsk italienare :)

jag tror er fest blir härlig! Det är ju inte antalet gäster eller lokalen som gör det hela i slutändan, utan att dagen blir precis det ni önskar er. :) spännande att det e så nära, e ni klara med allt?

• Aasa81

Vad härligt med Torpa, är så vackert där!:) Här börjar nerverna infinna sig..om ca två veckor är det dags:) Har haft otur med avhoppade trubadurer, men fann en ny igår som jag bokade in *pust*. Blir en sväng till Tyskland för alkohol i helgen. Alla bitar börja falla på plats nu:)

• Loche
    Fossing77 skrev 2011-06-29 08:40:25 följande:
    Ska bli spännande då bruden kommer härifrån å brudgummen är engelsk italienare :)

jag tror er fest blir härlig! Det är ju inte antalet gäster eller lokalen som gör det hela i slutändan, utan att dagen blir precis det ni önskar er. :) spännande att det e så nära, e ni klara med allt?
    Ja, nästan klara iaf. Lite småfix kvar. Just idag har jag gett mig attan på att hitta en bra version av dansk brudevals, vilket inte verkar vara det lättaste!!
  • Fossing77

Nä, det kan jag tänka mig :) musik överlag är bland det knepigaste tycker jag

• Loche
    Fossing77 skrev 2011-06-29 10:02:36 följande:
    Nä, det kan jag tänka mig :) musik överlag är bland det knepigaste tycker jag
    Ja, det funkar ju inte med vilken version som helst heller.
  • Fossing77

Sant, psalmer är toksvårt i november har jag märkt...

Svar på tråden Boråsbrudar 2011