• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • Fossing77
    Mirjami skrev 2011-06-09 11:02:47 följande:
    De tejpar undre fransraden och sen ligger man och blundar medan de sätter på en och en. Eller tre och tre är det mer. Tar en timme ca. Det var obehagligt när tejpen för undre fransraden togs bort, men det var allt också. Sen såg man ju ut som en modell från en mascara-reklam!
    Låter ju fantastiskt!
  • Loche

För er Boråsbrudar vill jag bara tipsa om min underbara frisör! ÅJ Salong, en mysig liten salong, väldigt serviceminded, supertrevlig och med humana priser.

• Aasa81

Jag är oxå Norrlänning...fast från Luleå:)

• RockTroll
    Aasa81 skrev 2011-06-10 07:05:28 följande:
    Jag är oxå Norrlänning...fast från Luleå:)
    Jag är också norrlänning...från Kaix.
    Bröllop 28/5 rocktroll.blogg.se
  • Tinzi
    Mirjami skrev 2011-06-09 11:02:47 följande:
    De tejpar undre fransraden och sen ligger man och blundar medan de sätter på en och en. Eller tre och tre är det mer. Tar en timme ca. Det var obehagligt när tejpen för undre fransraden togs bort, men det var allt också. Sen såg man ju ut som en modell från en mascara-reklam!
    oki, sedärja :) Det blir nog så jag gör :)
  • AnnC81

I helgen debuterade jag och min man som bröllopsfotografer, gud vad roligt det var!! Vi är båda väldigt fotointresserade och har bra utrustning, men har inte känt oss redo för den utmaningen eftersom det är en såpass viktig grej för brudpar.. nu när vi själva är gifta och känner att vi har lite bättre koll på vad man förväntar sig så känns det bra! Det var inte meningen vi skulle vara de "riktiga" fotograferna i lördags heller men den riktiga drog sig ur någon vecka innan så då var det bara att ta itu med det och det blev ju riktigt bra, och roligt som sagt. ;) Fick mersmak :D

21 maj 2011
  • RockTroll
    AnnC81 skrev 2011-06-13 08:26:41 följande:

I helgen debuterade jag och min man som bröllopsfotografer, gud vad roligt det var!! Vi är båda väldigt fotointresserade och har bra utrustning, men har inte känt oss redo för den utmaningen eftersom det är en såpass viktig grej för brudpar.. nu när vi själva är gifta och känner att vi har lite bättre koll på vad man förväntar sig så känns det bra! Det var inte meningen vi skulle vara de "riktiga" fotograferna i lördags heller men den riktiga drog sig ur någon vecka innan så då var det bara att ta itu med det och det blev ju riktigt bra, och roligt som sagt. ;) Fick mersmak :D

21 maj 2011
    Det var min svägerska som fotade oss och hon hade aldrig fotat bröllop innan och är amatör men vi är jättenöjda med bilderna Tyst i present av bror med familj ska vi få ett bröllopsalbum som dom ska knåpa ihop. Har redan sett alla bilderna men längtar efter vårat album.
  • AnnC81
    RockTroll skrev 2011-06-13 15:26:59 följande:
    Det var min svägerska som fotade oss och hon hade aldrig fotat bröllop innan och är amatör men vi är jättenöjda med bilderna Tyst i present av bror med familj ska vi få ett bröllopsalbum som dom ska knåpa ihop. Har redan sett alla bilderna men längtar efter vårat album.
    Hihi, amatörer kan! :D Kul att ni är nöjda med era bilder!
    Vi har också fått se våra bilder och valt ut vilka vi vill ha men har inte fått de "på riktigt" än, längtar också tills vi får dom och kan beställa ett album att drömma tillbaka med :)
    21 maj 2011
  • Aasa81

Tråden verkar rätt död. Har alla gått o gift sig redan?!? Själv gifter jag mig 16 juli...

Svar på tråden Boråsbrudar 2011