• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • AnnC81

Kärleken... Kyss Mannen bodde i tranemo och jag i gbg så det blev en flytt till  mitten :)

21 maj 2011
  • Johannaz

jaha haha;D men trivs ni då?:D
    JA flyttar pga honom:)älskar staden så ja tror ja kommer trivas jätte bra :)

• Fossing77

Trivs jättebra här :) allt finns, det e inte för stort, trevlig stad :)

• AnnC81

Samma här, trodde aldrig jag skulle flytta från Gbg för jag älskar den staden... men nu trivs jag nästan ännu bättre som Fossing säger, allt finns, inga stora avstånd... dessutom är det hyfsat nära Gbg också. Det enda jag saknar är Ikea, men tur man jobbar fem minuter ifrån Kållered ;)

21 maj 2011
  • Fossing77

Ikea å Gbg e ju en tokbra utflykt om man har tråkigt ;) just nu bor vi på djurparken, Tristan e tokig i djuren :)

• AnnC81

Hehe, djurparken är bra! Har bara varit där en gång, sparar mig tills/om vi får barn haha ;)
    Du kommer säkert också trivas Johannaz.
    Det enda jag kan sakna är närheten till vännerna, fast de har iofs också spritt ut sig åt alla möjliga håll strax utanför Gbg. (norr o söder - inte öster :P)
    Vart bor du nu då?

21 maj 2011
  • RockTroll

Här är en till importerad boråsare. Flyttade hit från Göteborg när vi blev less på kriminaliteten i vårat område och så är mannen boråsare så det var ett enkelt val.

Djurparken besöker vi också ofta Tyst bra att låta dottern springa av alla sin överskottsenergi haha.

Bröllop 28/5 rocktroll.blogg.se
  • Fossing77

Tokbra ju! Vi hänger där jämt nu för tiden ;)

• Mirjami
    AnnC81 skrev 2011-06-07 20:19:30 följande:
    Haha vi borde starta en klubb... "importerade boråsare" :)
    21 maj 2011
    Jag är med! Är Norrlänning från början- Östersund :)
  • Mirjami
    Tinzi skrev 2011-05-23 13:41:24 följande:
    Hur exakt gör man dessa fransar? Jag är sugen på det inför vårt bröllop iom att mina är sååå korta...
    De tejpar undre fransraden och sen ligger man och blundar medan de sätter på en och en. Eller tre och tre är det mer. Tar en timme ca. Det var obehagligt när tejpen för undre fransraden togs bort, men det var allt också. Sen såg man ju ut som en modell från en mascara-reklam!
Svar på tråden Boråsbrudar 2011