• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-10 13:50:02 följande:
      *Minns sommarens mördarsniglar* Jämfört med dem ligger vi i lä. *grön smiley* 

urk.....hahahahahaha

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-11-10 13:46:45 följande:
      Ha inte ljuset tänt är annars en variant...

Det låter som en farlig kombo

ingenjörsbruden skrev 2010-11-10 13:47:36 följande:
    Va slajmigt det blev här inne....
  • ingenjörsbruden

ingenjörsbruden skrev 2010-11-10 13:49:38 följande:
      det får man sluta med....

Eller så får man tända precis när man ska tvätta händerna.....

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-10 13:50:02 följande:
      *Minns sommarens mördarsniglar* Jämfört med dem ligger vi i lä. *grön smiley* 

Jag ligger inte långt efter

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-10 13:52:20 följande:

hahaha ja men det var därför de stod i olika inlägg! Skulle kolla vem som är läbbigast humor!

• Fru E

Att ha ljuset släckt är en ide som tål att tänkas på eller så kan man faktiskt undvika att titta på pappret med

• Norrskensflamman

Hej tokstollar

Jag pappersmuffar (första gången jag hör uttrycket) just nu. Men jag VILL att det ska komma blod på pappret.

Blommis, stor kram, klart att det är efterdynigar av anspänningen förra veckan. Vilken pärs hela jäkla grejen  bara...

Fru sy: Underbart med fladder! Så klart det var Knappen du kände

Bruttan: Ärkeaset är tyvärr som alltför många män är... Jag har bla en i min bekantskapskrets som fullkomligt skiter i sina egna ungar men nya fruns barn de är viktigare än viktigast. För att inte tala om deras gemensamma dotter. Hans nya fru accepterar INTE hans dotter sen förra äktenskapet. Och sonen.. ja han är ju 17 år och bor långt ifrån, så de ses sällan, så honom står hon väl ut med. Men icket att hon accepterar flickan på 8 år. Det är så tragiskt. Mest tragisk är karljävlen som inte står upp för sina barn mot sin nya fru. Jag mår så illa bara jag tänker på det. Det är en kompis till min make och maken menar att kompisen vill inte förstöra sin nya familj, så det blir tjafs med de barnen också. Fy fan vilket dåligt försvar Jag behöver väl inte nämna att jag fullkomligt avksyr hans nya kvinna, just pga detta, och har även mycket svårt att ens prata eller se på den fega kraken till karl.
    Nu ringde dessutom maken och sa att vi är bjudna dit på födelsedagsfest på lördag. Fy fan.... blä... måste ändå gå och bita ihop, för det är K:s gudfar.

• Fru E

Jag har inte märkt av att det är mer slajm men det kommer kanske

• Fru E

Flamman-men du fick väl ett - på stickan så tantafan borde komma i sinom tid om hon har vett i sig

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans