• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • dfk

Ingenjörsbruden, klä dig varmt för utflykten, glöm inte långkalsongerna! Här ser det också ut att bli en fin dag, solen skiner!

Fru Sy, jag mådde också jätteilla under båda mina graviditeter och var matt, yrslig och enormt trött. Kände mig som en trasa. Så tyvärr verkar det vara så olika hur man mår.
    Men det är ju ingen måttstock för hur man som kvinna ska va eller ska orka/klara, "suddar bort dina tankar".

Tänk att det redan är torsdag. Tycker att veckorna bara flyger fram.

Kram på er♥

• Soldemor

ingenjörsbruden skrev 2010-11-11 07:04:25 följande:
    *Soldemor: Hahaha ja de där beskrivningarna på hus till salu....var det nära till Österlen kanske? (det brukar mäklarna gärna svänga med här nere... är mer Norrlandsmått-"nära"........kanske blev lite sugen att bo kvar? Grattis till framgångarna på helgens utställning!dfk: håller med dig....alla ex-gubbar jag känner till är ärkeas......förvandlas de när de blir ex eller? Tycker osså det är tur att barnen har så underbar mamma!Idag är jag på utflyckt (?) hela dagen....utomhus så tänk på mig! Verkar få fint väder...hoppasMassa till er alla

Nej, men hon la fram alla byns faciliteter och närheten till skogen. Det lät fint, men jag vill bara flytta till stora centrala lägenheten nu!

• Fjällbruttan

När Bruttan rör sig står blixten stilla

http://www.vk.se/Article.jsp?article=393682&category=380

Sen att det är felstavade namn, det skiter vi i
    Och så var bästa L med också med sina 3 barn!
    Och jag sa nog liiiite mer än så
    Och hade en låååång disskussion med komunalrådet...hehe..

Hur snopna tror ni att de blev

Så nu ska här skriva skrivelser..

I deltaljplanen står det att:

De tagit vara på våra åsikter som står i Visionsplanen, bullshit!!
    Att det ska byggas ett överglasat affärsstråk med småaffärer...
    När jag då fick höra att en sporthall eller ungdomsgård är så SMÅ detaljer att man inte gått in på det ifrågasatte jag hur man då kan gå in på en överglasning av butiker som inte finns... det blev lite mumlande svar där

Av nån märklig anledning har nu lilla Vild bajsat.... så jag ska visst gå och torka...
    Undra om hon tycker kommunnissarna pratar skit

• Villemoa

Inga känningar så långt ögat kan nå, ska till BM strax. Fru sy: inboxar dig senare!

• lanovia 08

Hurra vad ni är bra Bruttan!!! Heja! Hoppas nu de lyssnar på er.
    Det är så himlans viktigt att ungdomarna har något att göra.

Här har vi ett gäng barnrumpor på typ 10 år som står och hänger utanför Netto. De gör ingen något ont, men jag blir beklämd varje gång jag ser dem. De står där och tror att de är så himlans coola och tuffa. Orden de använder är rent av patetiska, fast det fattar ju inte dem.
    Varje gång jag ser dessa gäng undrar jag, var är föräldrarna??? Finns det verkligen inget annat för dessa barn (kan inte ens kalla dem ungdomar) att göra???

• Ninnnis

Villemoa, jag drömde om dig i natt.

Din make var bortrest så jag skulle vara med dig om du skulle föda

• lanovia 08

Gissa om jag blev full i skratt i går kväll efter att spillevinken hade somnat. (kan inte sluta använda det namnet på henne med tanke på hur hon är till sättet ).
    Visst att man kan hitta henne i alla möjliga ställningar efter att hon somnat, som Pippi Långstump, hela kroppen upp på kudden etc etc.
    Men igår tog hon nog priset. Kolla under mina starka bilder.

• lanovia 08

Villemoa skrev 2010-11-11 09:49:07 följande:
    Inga känningar så långt ögat kan nå, ska till BM strax. Fru sy: inboxar dig senare!

Hoppas allt går bra. Så klart du inte har några känningar, än är det ju några dagar kvar.
    Men kommer hon inte på måndag blir det nog i morgon, då får hon ett häftigt personnummer. 101112
    Är det någon som gissat på imorgon?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans