• melondoft

Livets toppar och dalar

Lapinette - gör gärna det. Funkar det inte kan jag skicka min mailadress så kan du skicka den dit. :)

• melondoft

Lapinette - Ja det funkade, tack så jättemycket! :D

• melondoft

Va trist EA!! :( Typiskt att de ska vara så jäkla hårda, ett enda litet misstag... :( Lycka till nästa gång och hoppas det blir om två veckor!!!

• melondoft

Jag kommer in på FB men det knölar som bara sjutton... tar hundra år att uppdatera, vissa sidor kommer jag inte alls in på och ja, bara allmänt knas. De har väl nåt galet just nu kan jag tänka mig.

• melondoft

Haha... vet hur det är ;) Sitter här vid datorn och ugglar vid BT och FB istället för att göra nytta medan sonen har sovit i över 2 timmar (händer i stort sett ALDRIG längre men självklart idag för att vi skulle åka och handla). Det brukar vara så ibland men sen brukar de få ordning på det så förhoppningsvis kommer det igång snart.

Bara för det hör jag små ljud från sovrummet. ^^

• melondoft

Piggelin: du får mer än gärna skicka det dokumentet till mig, jag inboxar dig min mailadress. :)

Nenne: välkommen hem!! hann ju knappt presentera mig innan du försvann, kom ju in i tråden när du gick hemma och vankade och var på väg att åka in! ^^ Men jag har med spänning följt allt som skrivits här och vill gratulera massor till en säkert otroligt söt Prick och hoppas att den sprängda babianröven (garvade gott åt det vill jag lova) läker ihop bra!! :D Njut massor av familjen, jag tycker det var igår min lillson kom men han är redan 9 månader nu på lördag! :O

• melondoft

Oupise - gud va iriiterande det där med ditt jobbsökande!! Jag skulle vara fly förbannad om jag fått det svaret och sen upptäckt att det inte alls stämmer!! :O På ett sätt kanske du då ska vara glad för att du inte jobbar för den myndigheten eller vad man ska säga?

sweetstreet - tack så jättemycket för mailet!! :D Alltid bra att få tips av en "insider".
    och om det är någon annan här som har bra tips om NYC-hotell så säg gärna till! :)

Angående overaller till nykläckta så köpte vi 56 direkt till sonen. Både jag och sambon är långa så vi räknade med en rätt stor bebis. Han var stor men i början var 56 ganska mycket för stor men vi tänkte att det är bättre för stort än för litet. Han hann även avverka en 62 innan det gick att byta till lite mindre kläder. Han är född i december.

Idag har jag avbrutit min matte c-kurs. Känns lite trist men ja, lika bra då jag känner att jag inte har tid att plugga just nu och ska jag göra det vill jag göra det ordentligt... får ta tag i den sen igen.

Klockarbol - Nu är det inte långt kvar!! :D Hoppas att du stannar upp ibland och njuter också och att ni får en underbar dag! Vi, eller i alla fall jag, förväntar mig att få höra om er fina dag sen! :D

• melondoft

Hattis - ja du får mer än gärna inboxa, alla tips är av värde! :)

Usch va jag känner mig down ikväll... vet inte riktigt vad det är. Mitt humör och mående är som en jäkla berg-och-dal-bana... först är allt tiptop, sen helt plötsligt bara rasar det samman. :(

• melondoft

God natt på er! Hoppas på en bättre dag imorgon!!

Svar på tråden Livets toppar och dalar