2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Om ni är osäkra på i fall folk tror att de är bjudna till middagen så kan ni ju lägga till typ "Efter vigseln kommer brudparet att fira på egen hand" eller nåt sånt, så de inte undrar... Annars får ni nog väääldigt mycket frågor om det...
Ett alternativ är ju att ha en riktig brakfest för alla vänner senare, men inte bjuda på mat etc. I såna fall så kan ni ju lägga till typ "Efter vigseln firar brudparet på egen hand, men ni är hjärtligt välkomna till bröllopsfesten som kommer att hållas xxxx".
Eller nåt liknande, du kanske förstår vad jag menar
Ja så är det säkert. Egentligen är det helt sjukt att man måste boka ett helt år innan för att få det man vill ha. Vi hamnade inte ens i sthlm tillslut utan har bokat ett ställe utanför västerås. :)
Men fattar dom då att det bara e vigsel o inget efter? För oftast harman ju det.
Vet att det kommer bli en del sura miner, men det ju inget att göra åt. :(
Tack för tipset på hur vi ska skriva :D
Åh va mysigt med ett vinter-bröllop. Skulle gärna med vilja ha det, men alla man pratat med har bara klagat att det e ju sååååå kallt :(
Så det fick bli Sommar/Höstbröllop, i Augusti istället.
Åh va bidde det för klänning? Jag har kollat runt lite, vet inte riitkgt va jag vill ha ännu, finns så mycket fint!
Ja det var lite det jag med tänkte, att alla kanskeinteskulle förstå att det bara e yrkan som gäller för alla utom familjen.
Ja förstår precis va du menar :) Tack så mycket :D
Nu är jag så lycklig. Ringde precis min syster och frågade om hon ville vara tärna och det ville hon. Trodde hon skulle säga nej eftersom hon är nervös inför folkgrupper men hon trodde det skulle gå bra eftersom jag står i fokus
Jag har inga krav som helst mer än att hon ska vara med mig under dagen för bröllopet och så, men hon gick verkligen in i rollen som "hjälp"med planering och allt
Även marsalken som sambon frågade tackade ja. Och han har ändå panikångest... så det är härligt
Själv har jag skärt de sista 40 inbjudningsbottnarna idag. Ska se när vi hinner börja pyssla ihop dem :) Just nu känner jag bara stressen över att jag skulle behöva börja på med mitt kandidatarbete som ska vara klart i typ oktober!
Jag undrar hur man klarade att planera ett bröllop förr utan googles eminenta hjälp
ja verkligen! google is the best!!!!
Igår satt jag och lyckades lista ut hur jag ska skriva vigselprogammen för att de ska få plats i de "omslag" jag redan scrappat! LYCKAN är TOTAL!