• sockersmulan

    bjud in till din blogg! forts :)

    Här fortsätter vi att bjuda in till våra bloggar! Hoppas nya som gamla bloggare hittar hit!


    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-06 09:06
    Hej igen!

    Jag har nu bytt bloggportal och kommer i fortsättningen att blogga på följande adress: dagnysdelights.blogg.se
  • Svar på tråden bjud in till din blogg! forts :)
  • uppochhoppa

    Om ni söker träningsinspiration mellan allt bröllopsfiande tipsar jag om min egen träningsblogg www.uppochhoppa.se - där finner ni allt från övningar till att få platt och stark mage ( vem vill INTE ha det) till skön inspiration kring träningsklädesshopping ( roligare att träna med snygg outfit) härliga hemmaträningspass, recept, bilder och så lite bebisprat. (De där bröllopsresorna är bra till mycket, bland annat går det att skapa bebisar på dem)
    Just nu kan man vinna en ergonomisk bärsele från ergo baby på bloggen, värde 1700 kr!


    Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • Blingbling

    Hej alla blivande brudar!
    Jag är redan gift och startade en blogg om hur man planerar sitt drömbröllop utan att köpa all de "onödiga" sakerna som man köper bara för att alla andra gör det...

    Jag lägger ut tips om hur du utformar och väljer inbjudningskorten, festprogrammen, placeringskorten, de finaste dekorationerna. Hur du väljer ut bästa möjliga diamant, brudklänning, näbbklänningar, tårtan, hittar ditt drömresemål inför bröllopsresan etc.

    Ta er en extra titt på länken som handlar om mitt tårtköp... Beställde en "festtårta" istället för bröllopstårta med exakt samma ingredienser men den skulle vara till en "fest" och tadaa det sparde jag 1500 kr på!!

    I alla fall så är det en del matnyttiga tips från en som been there, done that och jag hoppas ni inte går i de fällorna som jag tyvärr gjorde på vissa områden.

    http://bröllopscoachen.hemsida24.se/

    Och direktlänk till tårt köpet http://bröllopscoachen.hemsida24.se/start-allt-f%C3%B6r-ditt-br%C3%B6llop/on%C3%B6digt-den-som-spar-han-har...-7292937


  • fayefaye

    Börjat pyssla med en blogg precis, står inte så mycket i den än. Har mest fixat med layouten än så länge. Vet inte om jag är riktigt nöjd än men gillar rubriken (monogramet eller vad man kan kalla det) jag fick till. Vad tycker ni?

    malinochmiikka.blogspot.se/

Svar på tråden bjud in till din blogg! forts :)