• sockersmulan

bjud in till din blogg! forts :)

Här fortsätter vi att bjuda in till våra bloggar! Hoppas nya som gamla bloggare hittar hit!

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-06 09:06
    Hej igen!

Jag har nu bytt bloggportal och kommer i fortsättningen att blogga på följande adress: dagnysdelights.blogg.se
  • Svar på tråden bjud in till din blogg! forts :)
  • MySweetShadow
    http://mittlilabrollop.blogg.se

Skriver om de mesta som har med bröllopet att göra. Just nu blir de mycke inköp, men snart ska jag börja pyssla lite o inbjudningar ska skickas :)
  • BeccaBus
    zoolin skrev 2012-01-31 08:58:37 följande:
    Jag ska också gifta mig 25/8, kul att följa någons blogg som har samma datum :)
    Vad kul med samma datum!!! Jag har varit dålig på att updatera bloggen men nu ska det bli annorlunda! Har du en blo zoolin?
  • zoolin
    BeccaBus skrev 2012-01-31 15:47:09 följande:
    zoolin skrev 2012-01-31 08:58:37 följande:
    Jag ska också gifta mig 25/8, kul att följa någons blogg som har samma datum :)
    Vad kul med samma datum!!! Jag har varit dålig på att updatera bloggen men nu ska det bli annorlunda! Har du en blo zoolin?
    Nej jag har ingen egen blogg. Vi har en bröllopshemsida med information men den är för personlig tycker jag att lägga ut här. Men kul att kolla in andras och få inspiration :)
  • Blingbling

Jag som redan gift mig har en websida med alla de tips jag önskat jag hade fått innan jag gifte mig!! uppdateras hela tiden så det är som en blogg :) bröllopscoachen.hemsida24.se/ Det perfekta bröllopet behöver inte kosta skjortan! Här tipsar vi om hur du på bästa möjliga sätt kan spara en slant på ditt bröllop men samtidigt inte snåla på kvaliteten! Här finns tips om hur du väljer inbjudningskorten, festprogrammen,  de finaste dekorationerna. Hur du väljer ut bästa möjliga diamantring, brudklänning,  tårtan, hittar ditt drömresemål inför bröllopsresan etc. Vi kommer att jämföra priser och helt enkel ge dig alla de tips vi önskade vi själva hade fått inför vår stora dag!

• Anna88
    http://www.aombrollop.blogspot.com/
    Här är vår bröllopsblogg som igår blev öppnad för allmänheten eftersom våra inbjudningskort har börjats skickas ut så småningom. Bloggen är egentligen bara endel av den hemsida vi gjort inför bröllopet.. kika in och kommentera gära :)
Svar på tråden bjud in till din blogg! forts :)