• Bettertogether

Bröllop 2010 del 11

Nu börjar vi med en ny tråd igen!! När denna tråd stängs är det många nya fruar här! :)

Listan här nedanför är uppdaterad så jag hoppas de flesta finns med nu. :)

LYCKA TILL i planeringen av bröllop och också själva bröllopet!! :)

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4

Jamaicabröllop: 15/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:

Long engagement: 14/5
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :

martinaa: 5/6
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Loveyoutoo: 19/6
    Tausen: 19/6
    londonaire: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :

Vi 3: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Jimmy och Jessika: 7/8
    TiNaHaMi:7/8
    23maj2009: 14/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    Maxiander: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8
    Starfish: 28/8
    EnilemmE: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    emory: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    loolis: 18/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:

lillalyckan: 11/12
    Blivandefrueriksson: 31/12

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 11
  • EnilemmE

giz: Skoj med hippa! Trist med din kompis. Precis som Fenixx säger så kan man göra mycket utan att det behöver kosta så mycket och dessutom blir det ju billigare ju fler man är!

• Fenixx

läste en artikel om ett bröllopspar som ville fotograferas med en pistol..då råkade dem skjuta av och dödade bröllopsfotografen!!! öhhhh tjena. om man nu vill fotas med en pistol...varför ha den laddad???

www.aftonbladet.se/nyheter/article7540626.ab

• lillalyckan
    Fenixx skrev 2010-07-29 10:09:35 följande:
    läste en artikel om ett bröllopspar som ville fotograferas med en pistol..då råkade dem skjuta av och dödade bröllopsfotografen!!! öhhhh tjena. om man nu vill fotas med en pistol...varför ha den laddad???   www.aftonbladet.se/nyheter/article7540626.ab
    Oh herregud! Hur tänker folk egentligen? Aldrig upphör man att förvånas över vilka dårar det finns på vår jord...

Här är det kaos! Vi flyttar till vårt hus imorgon så nu bor vi i flyttmisär! Och jag är så trött på det! Vill bara att det ska vara över så att man kan bo in sig i huset... Men jag trodde aldrig när jag kom till Stockholm och sov i en lånad lägenhet på 16kvm att jag fyra år senare skulle bo i ett radhus på tre våningar Life is good

• giz83

fenixx: men herreguuud!!! kollar man inte att den är oladdad innan man gör sånt?!! eller kollar på nått sätt så det kanske inte är en riktig pistol?

• giz83

fenixx o enilemme: ja det är mycket roligare om alla kan vara med! iaf om det bara handlar om det ekonomiska!

och det värsta i det hela är att jag är så besviken på henne att jag inte vet hur jag ska säga det till henne...jag hatar när det blir så här och egentligen borde jag inte vara förvånad för den här tjejen brukar göra sånna korkade saker! men jag trodde väl aldrig att hon skulle göra det mot mig!!

• mattiasFästmö

Usch börjar bli lite stressad över namnbytet, hade hoppats att det ska gå igenom snart så vi kan skicka in hinderprövningen, det blir väl inte så bra gissar jag om det står fel namn på hindersprövningen när vi gifter oss

• Fenixx

suck, blir så besviken på folk. kommer typ inga på sambons svensexa. och då hade dem ändå gett flera olika datum och tog det datum som flest kunde på..men nu är det snart och nu har vissa som sagt ja hört av sig i sista stund och tackat nej med löjliga ursäkter...känns så trist att folk inte vill anstränga sig mer...speciellt när det är deras nära vän och dem ändå sagt ja från början!

• EnilemmE

Möhippa & svensexa är ju något som ska vara roligt, för alla!! Vad är det för vänner som backar ur eller håller på och ursäktar sig?!?!? Våra vänner hade nog blivit otroligt besvikna om de inte kunnat närvara på våran hippa/sexa. Det var en tjej som inte kunde vara med på min hippa för mannen var med på min blivandes så de kunde inte få någon barnvakt, annars var alla med, en del bara var iofs bara med på kvällen.

• Fenixx

jadu man kan undra. var en killkompis som jättegärna ville vara med men just den helgen hade dem fått en resa i present av svärföräldrarna, så det kan man ju förstå inte går att ändra. men dem andra hade så lama ursäkter..suuck.

nåja är några goa vänner kvar, så tror säkert dem kommer ha skoj.

• giz83

jag håller med er allihopa...!! fy vad jag känner mig sviken över det! men det är inte mycket att göra! jag hade skit kul utan henne iaf! =) 

men sen har jag fått ett nytt problem...!!! gaaahhh va jag hatar när det blir så här! 

jag har påminnt min svåger och m2bs bestman sen i MAJ att om han ska ordna en sexa så måste han börja me det snart! och jag har t.o.m. mailat honom idéer på vad de kan tänkas göra och vilka jag vet att m2b skulle vilja ha med på sexan...men IGÅR ringde han mig och frågade om jag hade alla nr till de grabbar som jag tror skulle kunna tänkas vilja hänga på! och mer än hälften är på semester eller är upptagna på annat håll!!! men det är ju inte s¨å konstigt när han frågar 2 dagar innan det ska ske!!!! jag kände det på mig att det skulle bli så här, men jag hoppades ändå att han skulle ta sig i kragen när det ändå handlar om hans bror!!!

så nu vet jag inte vilka det blir som kommer me! 

Svar på tråden Bröllop 2010 del 11