• Bettertogether

Bröllop 2010 del 11

Nu börjar vi med en ny tråd igen!! När denna tråd stängs är det många nya fruar här! :)

Listan här nedanför är uppdaterad så jag hoppas de flesta finns med nu. :)

LYCKA TILL i planeringen av bröllop och också själva bröllopet!! :)

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4

Jamaicabröllop: 15/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:

Long engagement: 14/5
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :

martinaa: 5/6
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Loveyoutoo: 19/6
    Tausen: 19/6
    londonaire: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :

Vi 3: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Jimmy och Jessika: 7/8
    TiNaHaMi:7/8
    23maj2009: 14/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    Maxiander: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8
    Starfish: 28/8
    EnilemmE: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    emory: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    loolis: 18/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:

lillalyckan: 11/12
    Blivandefrueriksson: 31/12

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 11
  • sarahkka76

Här är det fullt upp med de sista förberedelserna. Idag har vi provdukat hemma, det kommer att bli jätte fint! Har även vikt färdigt att festprogram, de ska bara bindas ihop med förbladet som jag ska fixa imorgon. Det är inte mkt kvar men det är en några små detaljer som ska till och det är inte alltid man har tid med lillan hemma. Men hinna kommer man att göra

• Fenixx

sarahkka>> ja nu är det inte långt kvar för er, spännande!!

och hoppas ni alla får en fin dag imorgon ni som gifter er!

• giz83

hej allihopa! har precis insett att det bara är 15 dagar kvar!!!!! shit va tiden går fort!!! men det ska bli skönt när det är klart...=) 

och så ska vi åka på en liten minisemester upp till en kompis till m2b uppe i rättvik...=) ska bli sååå skönt att kunna få göra nått anant än bara sitta hemma o planera hela tiden...=) 

• giz83

nu är jag jätte jätte glad...=) jag har fixat favor askarna, toakorgen o rispåsarna!! så nu är de klara o redo att användas...=)

• Fenixx

härligt när alla saker börjar falla på plats.

• EnilemmE

Idag hittade jag ytterligare detaljer till dekorationen på borden! Plus att min tärna har provat sin klänning och den satt som en smäck, så det är jag helt lyrisk över! Hon kommer att bli superfin!

Min BM har provat kostym idag oxå och han var oxå superfin, såklart!

• lillalyckan

Idag har jag köpt underkjol! Så imorgonb ska klänninge provas på riktigt

• Fenixx

EnilemmE>> åh vad skönt att både din tärna och din blivande var fina i sina kläder.

lillalyckan>> åhhh skoj att prova klänningen ordentligt!

själv så måste vi fixa klart med sambons sista detaljer med kläderna då det blev lite fel med skorna osv. så får skicka tillbaka dem och få nya. och sen ska vi skaffa vapenhållare till hans svärd. sen är han helt klar med sitt.

sen måste vi få tag i skor till våran son. till dottern hittade jag ett par jättefina för 30kr häromdagen.

• giz83

JAG HAR BLIVIT HIPPAD!!! wohoooooo!!!!! 

i lördags kom de insprängandes (och då menar jag verkligen insprängandes!! hihi) i vår lght o väckte mig o min son, m2b va redan uppe o spelade tvspel för att ha nått att göra innan de kom....hiihi....

ja hade verkligen en suuuuper duuuper bra hippa!!!

jag ska beskriva mer i detalj när ja kommer hem igen (kommer var borta i ca 1 vecka uppe i dalarna)....=)

men....det enda som jag blev besviken på var att en av mina närmaste (iaf vad jag trodde) vänner kom inte med....=( 

hennes ursäkt var att hon inte hade råd!! men i söndags såg jag på facebook att hon gjorde en ny tatuering i lördags!!! det hade hon råd med! men inte att vara med på min möhippa som jag vet inte var dyr alls...för de hade inte planerat nått jätte dyrt, utan vi åkte på en villoväg (för att jag inte skulle fatta vart jag ska) och vi gick på laserdome inne i stan...sen åt vi en hemlagad picknick och sen gick vi ut på kvällen! 

så det handlade om kanske några hundralappar som max 400 kr/person. 

och jag är så jävla besviken på henne så det finns inte!!!!!

ville bara skriva av mig lite innan jag höll på att spricka! här är typ det enda stället som jag kan göra det utan att alla hon och jag känner tillsammans läser och kan lägga ihop 2 o 2...

men annars var hippan verkligen bäst!!! kunde inte ha fått en bättre hippa!! o ja skiter fullständigt i att det inte kosta massa pengar, jag är nästan glad över det, för jag vet att många av mina vänner inte har det så himla bra ställt me pengar, ja vill hellre ha en hippa där jag vet att de verkligen har ansträngt sig för att det ska bli en bra dag med de medel de har tillgängliga än att de ska behöva göra en dyr hippa som gör att de måste leva på nudlar o vatten resten av månaden...( ska kanske påpeka att alla har barn också hihi)

ha de bäst nu så får vi se om jag kan stjäla till mig en stund under veckan för lite internet missbruk....hihi

kram på er

• Fenixx

giz83>> åhh vad roligt med hippa!!

jag tycker också det är mycket roligare att fler har råd att vara med, man kan göra så mycket ändå utan att det ska behöva kosta skjortan!

Svar på tråden Bröllop 2010 del 11