• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • mrsJR

Nu kunde jag inte hålla mig längre, har bokat upp en heldag med mamma i början av juni. Då ska det letas klänning!

Hade tänkt vänta tills efter sommaren men det är ju faktiskt mindre än ett år kvar i början av juni så det måste väl vara ok Nu gäller det bara att bestämma vilka butiker vi ska gå till, finns ju hur många som helst här i Stockholm. 

Hur många av er andra har hittat klänningen med stort K?

• mojikanan

ska leta efter klänning med mina tärnor nu i sommar tänkte ja!!

• Niini
    mrsJR skrev 2010-05-05 13:06:37 följande:
    Nu kunde jag inte hålla mig längre, har bokat upp en heldag med mamma i början av juni. Då ska det letas klänning! Hade tänkt vänta tills efter sommaren men det är ju faktiskt mindre än ett år kvar i början av juni så det måste väl vara ok Nu gäller det bara att bestämma vilka butiker vi ska gå till, finns ju hur många som helst här i Stockholm.    Hur många av er andra har hittat klänningen med stort K?
    Va kul :)

Råkade hitta min med stort K redan i november då vi bara skulle o kolla för skojs skull vilka typer av klänningar som passar mig :D

• Zia 20090618

Jag tror mig ah hittat Klänningen med stort K. Har dock inte provat den och bara en annan som inte var särskilt bra. Det slutar alltid bara med att jag jämför alla med den!

www.maggiesottero.com/dress.aspx&page=3&style=V7018SA

Ska dock ner till Sthlm i slutet av månaden och hoppas hitta den eller någon likvärdig. Vet dock inte om jag är beredd att lägga ner typ 15 000 vilket Maggie Sotteros verkar kosta.. Kanske måste våga mig på en kinavariant av den.

• mrsJR

Zia 20090618 skrev 2010-05-05 14:52:21 följande:

Vet dock inte om jag är beredd att lägga ner typ 15 000 vilket Maggie Sotteros verkar kosta.. Kanske måste våga mig på en kinavariant av den.

Verkar vara många här på BT som beställt klänningar från Kina och blivit jättenöjda så det kanske kan vara ett alternativ. 

Tror dock inte att jag kommer göra det, är inte så förtjust i att beställa saker som jag inte kan titta och känna på innan. Vill inte chansa på något så viktigt som brudklänningen  

• Niini
    Niini skrev 2010-05-05 13:59:19 följande:
    Va kul :) Råkade hitta min med stort K redan i november då vi bara skulle o kolla för skojs skull vilka typer av klänningar som passar mig :D
    Jaa.. borde väl kanske sagt att jag köpte den på stört också eftersom den var ett provex, dvs inte finns i speciellt många ex i världen :)
  • mrsJR

Nu blir man ju nyfiken  

Niini skrev 2010-05-05 15:03:09 följande:
    Jaa.. borde väl kanske sagt att jag köpte den på stört också eftersom den var ett provex, dvs inte finns i speciellt många ex i världen :)
  • mrsJR

Har mejlat till hotellet där vi ska bo under bröllopshelgen så snart kanske det är bokat också Måste bara kolla runt bland våra familjer och se hur många som behöver rum. 

Har varit ledig i i två dagar så har kunnat ägna mig åt lite bröllopsfix men imorgon börjar nya kursen så då blir det in i pluggdimman igen. Trist, bröllopsdimman känns så mycket roligare just nu. 

• Niini
    mrsJR skrev 2010-05-05 15:17:38 följande:
    Nu blir man ju nyfiken  
    Hehe :D De bäste e ju att det inte finns bilder på nätet o den hänger i tryggt förvar vid affären i väntan på den stora dagen så det finns ingen risk att nån skulle kunna se den innan bröllopet ;D
  • mrsJR
    Niini skrev 2010-05-05 15:24:47 följande:
    Hehe :D De bäste e ju att det inte finns bilder på nätet o den hänger i tryggt förvar vid affären i väntan på den stora dagen så det finns ingen risk att nån skulle kunna se den innan bröllopet ;D
    Hoppas du lägger upp en bild efter bröllopet så man får se
Svar på tråden 2011 brudar del 6