• Jennifer E

Favoritställning?

Undersökningsdags! Vilken är er favoritställning? Eller har ni någon annan ställning ni kan/vill tipsa om?

Jag svarar tråkigt nog bakifrån och missionären... Men självklart är variation det bästa.

Kul att se om det här släpps igenom, har sett att det har diskuterats ställningar lite i andra trådar.

• Svar på tråden Favoritställning?
  • Stefan

Finns för många härliga för att bara välja en.... Beror väl på humöret...
    Bakifrån är ju mysigt.... Missionären, en klassiker..... 69'an, dubbelmys...
    Liggande bakifrån på sidan, också go....

• Nils

Jag gillar nog mest missionären tror jag.
    Bakifrån är oxå trevligt,,, :

• James

Hallo Jennifer!
    Kul undersökning
    Jag säger bakifrån liggande på sidan för min del
    För frun tror jag att rida lätt bakåtlutad och där jag stimulerar clitoris med lätt hand och lite kräm är toppen. Det låter i alla fall så..
    Sedan är missionären inte fel med all sin närhet...
    Mycket handlar om situationen tycker jag, inte bara ställningen.
    Hej hopp!
    James

• Lill Anna  8/7-04

Missionären är väl inte tråkig? Jag älskar att kunna se min älskade i ögonen, kunna kyssa honom och kunna viska att jag älskar honom i hans öra, samtidigt som vi älskar.

• Jennifer E

LillAnna, jag håller med! Menade mer att jag var "tråkig" för att jag antog att jag tycker som de flesta. Och så verkar det ju vara också även om vissa har kommit med lite "roligare" svar!

Oralt är ju inte heller fel, absolut det lättaste sättet att komma på för mig.

Ngn som testat såna leksaker som stimulerar kli*oris under tiden man älskar? Vad tycker ni i så fall? E lite nyfiken!

• Kinda

Nu ska vi se.. har fastnat i filtret i nästan alla andra sextrådar....

Jennifer E:

Jag har en liten "stimulerare" som jag använder ibland. Det är en liten vibrator inte större än ett finger, som man kan sätta på fingret och använda själv under s*mlaget... Förstår du vad jag menar?
    Den är jättehärlig, men jag föredrar ändå att använda den samtidigt som oralt...
    Har en annan liten d*ldo med vibrator i som min blivande brukar använda i mig samtidigt som han sl*ckar mig...

Vad gäller favoritställning så håller jag ju med min blivande här ovan (Stefan) att det beror på humöret. Ibland blir det bara mmissionären eller bakifrån, ibland testar vi alla möjliga olika under ett och samma s*mlag...
    Jag gillar missionären när han håller fast mina knän med sina armar, eller jag lägger upp benen på hans axlar... = riktigt djup p*netrering

• Odis

Beror på situation.
    Vid älska så är det missionären pga av mycket kroppskontakt.
    När det gå lite mer vilt till så delar bakifrån och rida, första platsen.
    Om det går riktigt vilt till så tycker jag om köksbänken

• Mollie

Som redan kommit fram, så beror det på hur man känner sig! Men de vanligaste är missionären (med benen uppdragna är inte fel åxå)), och bakifrån...

M.

• Popflickan

Ojojoj! Jag tycker den vanliga missionären är rätt tråkig, det händer ju inte så mycket då! Men om man drar upp benen och lägger dem på makens axlar, då attans händer det grejjer!! Pröva det om ni inte har det!!

Både jag och maken älskar när jag rider honom, gärna i soffan, det blir lite annorlunda från att ligga ner. Bakifrån i olika varianter är underbart också!

Och morgonsex i skedställning... mums..

Svar på tråden Favoritställning?