• Jennifer E

Favoritställning?

Undersökningsdags! Vilken är er favoritställning? Eller har ni någon annan ställning ni kan/vill tipsa om?

Jag svarar tråkigt nog bakifrån och missionären... Men självklart är variation det bästa.

Kul att se om det här släpps igenom, har sett att det har diskuterats ställningar lite i andra trådar.

• Svar på tråden Favoritställning?
  • Kicker

Bakifrån och skeden gillar jag! *fnissar och rodnar*

• Åsa

Då är vi lika tråkiga både du och jag Jennifer för jag svarar också bakifrån och missionären.

• Nannis

Tjohoo! Missionären utan tvekan!! Tvåan är bakifrån.

• Ellte

*rodnar* och instämmer med Åsa & Jennifer!

• Isabellan

Bakifrån gillar jag också mest :)
    Att stå mot en vägg är trevligt, men mer som förspel kanske. Svårt att få till det riktigt bra i den positionen. Jag måste slappna av mer i benen...
    Skojig diskussion!

• Ken

Hon rider mig.
    Som god två missionären.
    Jag har försökt introducera andra ställningar men hon föredrar dessa.

Men varför göra det tillkrånglat.
    Vi kör de säkra ställningarna och ägnar oss åt att njuta istället.
    Säger jag då som inte vet annat

• Anna på V-kusten

Är också lika konventionell, som tidigare inlägg. Favoriter är missionär, ridning och bakifrån med variation mellan dom.

• Vädur

Missionären! Det är mysigt... Fast utan variation skulle det vara tråkigt.

• Jennie med ie

Vet inte om jag har någon. Variation är ju trevligt och vilken det bor beror mycket på humör, var vi gör det osv. Ibland vill jag ha det lite "mysigare" med mycket ögonkontat och kyssar t ex, då är ju bl a missionären bra. Ibland är det mer pang på rödbetan och "intensivt" jag vill ha och då är t ex olika varianter av "bakifrån" bra (på knän, liggande mer på mage, från sidan bakifrån, ståense framåtlutad osv). Ibland förför jag maken i soffan t ex och då är "ridställningen" perfekt. Osv osv.

• Nemea

Missionären och rid ligger i topp.
    Särskilt att "sitta på huk" när jag rider, dvs. stå på fotsulorna istället för på knäna.

Svar på tråden Favoritställning?