• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • KatjaB

bettertogether: jag tror att lindex har haft stockings /stayups i offwhite.. kolla där. Strumpebandshållare vet jag inte, har bara sett vita hittills

• starfish

På tal om strumpor och stay-up. hittade dessa på en sida. snygga då de är hudfärgade med vit kant. hatar helvita strumpor:P nu ska inte jag ha vita underkläder, men kanske kan tipsa någon;)

angående parfym så hade jag en för ett par år sedan som min m2b älskade och även jag. så den kommer jag köpa. den har vi härliga minnen förknippade med (köpte den på en utlandsresa) och då kommer vi få ännu fler:)
    för er som inte gillar tunga parfymdofter kan jag rekommendera clean-parfymerna. de luktar fräscht och lätt.

• molnis

Å tusan att jag redan köpt två par ville helst haft med vit kant.

Jag jobbar över massa just nu men blir bättre efter denna v . Måste lugna ner lite innan bröllopet nu för jag har problem med stress ibland men blir säkert bra. Ska fixa massa i helgen så då får vi nog koll på allt.

Ville bara säga att jag fick en galet rolig möhippa tillsammans med nära å kära. Ska försöka skriva några rader i helgen!

Snart två v kvar bara aaaaa oki efter helgen e jag lugn å har koll på allt hoppas jag ;)

• starfish

äsch köp ett par till;) de andra får du nog användning för ändå sen. åh va spännande att läsa om din möhippa:D

molnis skrev 2010-03-30 23:23:47 följande:
    Å tusan att jag redan köpt två par ville helst haft med vit kant.Jag jobbar över massa just nu men blir bättre efter denna v . Måste lugna ner lite innan bröllopet nu för jag har problem med stress ibland men blir säkert bra. Ska fixa massa i helgen så då får vi nog koll på allt.Ville bara säga att jag fick en galet rolig möhippa tillsammans med nära å kära. Ska försöka skriva några rader i helgen!Snart två v kvar bara aaaaa oki efter helgen e jag lugn å har koll på allt hoppas jag ;)
  • KatjaB

åh, vilka fina strumpor! måste ha jag vill ju ha stayups men helst inte likbleka ben när det ändå är mitt i sommaren o man fått lite solbränna. O vita stayups har ju en tendens att ge ful-vita ben.. iallafall på mig. Såna måste jag ju bara ha

Imorgon ska jag ha underklädesparty här hemma, som tuppereare, fast med underkläder. Hon hade många torseletter o korsetter som hon skulle ta med sig. Spännande! Hoppas på att hitta nåt som jag gillar

• lillalyckan

Idag kom våra provinbjudningskort som vi har beställt från Kortdesign och från Calligraphen! Nu ska vi bara lyckas enas om vilket vi tycker bäst om också Härliga bekymmer Det lyster upp min dag lite, sitter hemma sjukskriven med halsfluss deluxe, har inte haft halsflusssen gymnasiet och antingen har jag glömt hur ont det gör eller så är det mest synd om mig i hela världen, jag tror på det sista

• giz83

hörrni tjejer!

vet ni vad ni ska ha för in och ut musik till vigseln?

jag kanske har frågat förrut, men mitt minne suger ida...=( jag o F pratade lite om de igår, och han är itne så inne i det, utan tyckte att jag kunde sköta det...men jag vet inte vad vi ska ha!!!

jag vill ha nått som vi kan relatera till båda två, men samtidigt vill jag ha nått annorlunda! vi har ingen sång/låt som är "vår" låt....men jag börjar få lite panik!!!

nåns om har några bra förslag...??? vi är en rock familj och vi lyssnar väl på allt möjligt...men F brukar väl lyssna mest på typ pantera, o system of a down å sånt...o ja e väl en allätare som det heter...=)

*kärleken är evig*
  • starfish

vi vill ha "i was made for you"- kissversionen när vi går ut. frågan är bara om det uppskattas av prästen:P in vet jag inte men något lugnare tror jag det lutar åt:P

giz83 skrev 2010-03-31 08:27:52 följande:
    hörrni tjejer!
    vet ni vad ni ska ha för in och ut musik till vigseln?
    jag kanske har frågat förrut, men mitt minne suger ida...=( jag o F pratade lite om de igår, och han är itne så inne i det, utan tyckte att jag kunde sköta det...men jag vet inte vad vi ska ha!!!
    jag vill ha nått som vi kan relatera till båda två, men samtidigt vill jag ha nått annorlunda! vi har ingen sång/låt som är "vår" låt....men jag börjar få lite panik!!!
    nåns om har några bra förslag...??? vi är en rock familj och vi lyssnar väl på allt möjligt...men F brukar väl lyssna mest på typ pantera, o system of a down å sånt...o ja e väl en allätare som det heter...=)
  • KatjaB

lillalyckan : kul med inbjudningarna. Måste gå in på ditt galleri o kolla sen om du har några bilder

giz: Vi ska ha pachelbels canon in d som ingångsmusik (mitt val, förknippar den med bröllop, gåshud oh lyckotårar)
    sen ska vi ha somebody med depeche och all you need is love som soliterna sjunger ( här kompromissade vi lite, vi tog somebody för att vi lyssnar mycket på depeche, o den låter lämpade sig bra även fast det kanske är favotiten all times av dem. det ska ju passsa in också)
    utgångsmusiken är instrumentala stycket "melloncollie and the infinite sadness" med smashing pumpkins. ( jag tyckte den var melankolisk o inte så glad som utgångsmusik brukar vara, men simon tjatade igenom förslaget och mot att jag valde ingångsmusikn fick han den här)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10