• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • EnilemmE

Jag behöver oxå ha fat till blockljus.. Hittade runda granitskivor på Lagerhaus för typ 19 kr st eller vad det var, så det behöver ju inte bli så mycket pengar. Om man nu inte har massor av ljus!

• giz83

bluebride: vad får dig att tro det? 

sundance: jag tror nog att det kommer nått iaf....vet att det är jobbit att väta, har samma problem...=) förrutom att jag vet att jag kommer att få nått, sen vad när och hur....*suck*

har försökt hålla koll på mina tärnor på fejjan, men de skriver ju inget så de syns...=( hihi

de är iaf vänner me varandra nu...hihi...

*kärleken är evig*
  • Bluebride

giz83 skrev 2010-04-27 11:16:12 följande:
    bluebride: vad får dig att tro det?  sundance: jag tror nog att det kommer nått iaf....vet att det är jobbit att väta, har samma problem...=) förrutom att jag vet att jag kommer att få nått, sen vad när och hur....*suck* har försökt hålla koll på mina tärnor på fejjan, men de skriver ju inget så de syns...=( hihi de är iaf vänner me varandra nu...hihi...

Därför ingen bor i närheten och min tärna vågar inte för hon känner ingen av de bjudna

• giz83

bluebride: oj då...=(

men be nån annan då? eller hinta rättaresagt

*kärleken är evig*
  • Bluebride

giz83 skrev 2010-04-27 11:29:37 följande:
    bluebride: oj då...=( men be nån annan då? eller hinta rättaresagt  

jo det vore nått. men min del av famijen har 13 mil, hans 24 mil hit så risken är väl liten

• Sundance

Jag räknade lite på det idag och egentligen är det bara tre av mina tjejkompisar som inte bor här. Visserligen är dessa tre tärnor men annars så bor alla andra här i samma stad. Problemet är bara att den enda tärnan som bor här är för... lat? Ointresserad?, Tankspridd? Jag vet inte... För att ta tag i att planerar något misstänker jag. Och eftersom jag gissar att de andra tjejerna liksom förutsätter att tärnorna planerar möhippan så kommer förmodligen inte de ta tag i det (vilket ju inte är så konstigt). Därför tror jag inte det blir någon.

Vi kommer nog ha 10-12 ljus på varje bord (runda). De kommer nog stå i 4 grupper så då kanske man bara behöver 4 medlestora fat på varje bord... Speglar var en bra idé.

Verkar lösa sig med stolsöverdragen {#lang_emotions_smile}!

• maj2010

Jag fick som sagt en liten hippa när jag var i hemstaden över påsk. Mysigt och trevligt, men jag önskar att fler kunde vara med.

En kompis som bor här i stan sa för några månader sen att hon ville fixa en möhippa för mig här och bad mig skicka en lista på de tjejer som är bjudna, eftersom hon inte känner de andra. Sagt och gjort. Men härom veckan berättade sambon att han pratat med den här kompisen och då hade hon sagt att hon inte har tid att fixa någon hippa till mig. Gissa om jag blev besviken? Vi var rätt nära kompisar i några år, men nu umgås vi nästan aldrig. Hon har inte hört av sig på evigheter och när jag sms:at eller ringt har jag inte fått något svar. Har nästan lust att ta tillbaka hennes inbjudan till bröllopet, men så kan man ju inte göra.

Jag misstänker att sambon har pratat med nån annan av mina tjejkompisar så att jag får en hippa ändå, men man vet ju aldrig. Nu har jag ju redan fått en hippa av mina närmaste barndomsvänner, men ändå. Det svider lite i hjärtat.

• EnilemmE

Det där med hippa har jag inte lagt någon som helst energi på, men det är väl kanske för att jag vet att det kommer att bli en. Jag har flera kompisar tjejkompisar som är driftiga, så fixar inte min tärna det, så kommer garanterat någon av de andra tjejerna att göra det. Jag är mest nervös över vad de kommer att hitta på!!

• Sundance

Känner precis igen det du säger om din vän maj2010. Min tärna som bor här nere är precis sån. Hör aldrig av sig utan det är alltid på mitt initiativ vi ses och ofta har hon annat för sig när jag frågar om vi ska ses. Eller... Egentligen inte. Det kan lika ofta vara att hon bara säger att hon behöver va hemma och vila. Säger ofta till mig själv att det där va sista gången jag hörde av mig men man saknar ju henne ändå liksom. Tyvärr är vi några tjejer i "gänget" som upplevt samma sak med henne. Många är väldigt besvikna och har ingen kontakt med henne alls idag. Jag är väl den enda som har "hängt" kvar, men jag känner att jag nog vill låta det vila lite efter bröllopet. Inte höra av mig. Energitjuvar ska man passa sig för, och eftersom jag själv är väldigt mån om att vårda de relationer jag har i livet så tar det mycket energi att fundera över varför hon gör som hon gör. Vara arg, besviken, ledsen. Så nu tänker jag inte höra av mig mer förrän veckan inna bröllopet så får vi väl se hur allt slutar.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10