• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • Sundance

Du kan aldrig bli av med Rosacea tyvärr men du kan hålla det någorlunda i schack (hur säger man {#lang_emotions_tongue_out}?). Med bra ansiktsprodukter anpassade för Rosacea-hy och mediciner och genom att undvika att sola ansiktet och undvika annat som vidgar blodkärlen i ansiktet. Starka kryddor, alkohol osv. socker kan också vara en bov. Har inte så mycket som min mamma i alla fall...

• KatjaB

sundance: ok, men vad skönt att det går att hålla i schack. Du kanske hade det på känn sen länge eftersom din mamma har det?

yey! om ett par timmar ska jag hämta min ring.

• maj2010

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka efter en härlig helg i fjällen. Inte så mycket skidåkning, men mycket sol på uteserveringen... Idag är det 19 dagar kvar till bröllopet. Börjar känna mig mer och mer nervös, framför allt drömmer jag om bröllopet nästan varje natt.

Är också lite orolig för om jag ska komma i klänningen. Det har så att säga blivit lite för mycket god mat på sista tiden, kombinerat med en evighetsförkylning som hindrat mig från att träna. Så nu är det GI-mat och motion som gäller de sista veckorna. Sambon och jag har pratat lite om att köra pulverdiet en vecka, men jag tror inte jag fixar det. Fasen också, jag som var så duktig med både träning och mat hela vintern... {#lang_emotions_yell}

• EnilemmE
    KatjaB skrev 2010-04-26 10:25:24 följande:
    sundance: ok, men vad skönt att det går att hålla i schack. Du kanske hade det på känn sen länge eftersom din mamma har det? yey! om ett par timmar ska jag hämta min ring.
    Spännande att hämta ringen!

Vi ska åka och beställa våra någon utav de kommande helgerna, så det tycker jag känns lite spännande!

• Sundance

Hejar på dig maj2010! Du kan greja de där sista kilona. Det är ju bara några dagar! Sedan på bröllopet kan du njuta hur mycket som helst. Drick mycket vatten!

Jo, jag har haft problem med området runt munnen och hakan ett bra tag, men jag visst ju dock inte att det var rosacea. Men men... Tack vare min mamma vet jag ju hur jag ska ta hand om det. Ska boka in en tid för ansiktsbehandling på Exuviance som start i alla fall.

Hur hade ni tänkt med underkläder...? Min kära där hemma är svag för rött så om man ska gå på vad han tycker är allra sexigast för bröllopsnatten så skulle man kanske ha något rött. Men samtidigt så tänker jag att om det är någon gång man borde köra på vitt så är det ju den natten. Så frågan är rött eller vitt? Eller ska man satsa på ljusblått som hans favorit-fotbollslag har som färg {#lang_emotions_laughing}?

• maj2010

För min del blir det vita underkläder under klänningen - en stadig axelbandslös bh och snygga men bekväma trosor. Funderade ett tag på strumpeband och såna där stockings, men det känns som om det blir för opraktiskt när man ska på toa o.s.v. så det blir nog tunna strumpbyxor i stället.
    Till bröllopsnatten blir det inga underkläder alls, det är så han helst vill ha mig {#lang_emotions_laughing}

Nu blev det en bit kyckling, kokt broccoli och lite keso till lunch. Nu gäller det bara att fortsätta i samma stil ett par veckor. Igår kväll blev det en runda frisbeegolf och det ska vi försöka klämma in ikväll också. Måste fixa cykeln också så jag kan cykla till och från jobbet. Ett kilo eller två ska jag väl lyckas bli av med?

• Sundance

Det klarar du garanterat {#lang_emotions_laughing}.

Hmmm... Ingenting alls... Den idén gillar jag. Varför inte egentligen... Under klänningen blir det bara praktiskt och skönt för mig. BH:n får nog bli en freebra för klänningen är halterneck och ganska djupt ringad i ryggen. är det förresten någon som vet hur mycket en freebra fyller ut? Min klänning sitter nämligen bra över bysten när jag har en vanlig pushup men har jag inget på mig så sitter den alldeles för löst. Vill helst slippa ta in den (har inte råd {#lang_emotions_tongue_out}). Men om en freebra inte fyller ut så mycket så är det kanske bättre att satsa på att hitta en bra bh med halterneckskärning och som går långt ner i ryggen.

• 101127
    maj2010 skrev 2010-04-26 10:47:11 följande:
    Hej tjejer!Nu är jag tillbaka efter en härlig helg i fjällen. Inte så mycket skidåkning, men mycket sol på uteserveringen... Idag är det 19 dagar kvar till bröllopet. Börjar känna mig mer och mer nervös, framför allt drömmer jag om bröllopet nästan varje natt. Är också lite orolig för om jag ska komma i klänningen. Det har så att säga blivit lite för mycket god mat på sista tiden, kombinerat med en evighetsförkylning som hindrat mig från att träna. Så nu är det GI-mat och motion som gäller de sista veckorna. Sambon och jag har pratat lite om att köra pulverdiet en vecka, men jag tror inte jag fixar det. Fasen också, jag som var så duktig med både träning och mat hela vintern...
    Här är en som peppar på dig! Kämpade själv november förra året för komma i min då och nu igen för att komma i nästa !
  • majsan801

Jag har påbörjat min vecka med pulverdiet. Måste verkligen försöka tappa några kilon nu. Klänningen kan jag ha i vilket fall som helst då det är korsett snörning men jag skulle vilja vara smalare i ansiktet och mina armar som jag hatar. Måtte jag finna lite diciplin denna vecka.

• Sundance

Någon som har tips på en smart, BILLIG lösning på fat att ha under blockljus så att det inte rinner stearin på borden. Vi ska nog ha ganska mycket blockljus på borden, som i mitt galleri, och det blir ju så himla dyrt att köpa ett fat till varje ljus.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10