• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • sköldis10

HJÄLP...ursäkta att jag skriker...men jag är helt sur ...hittar inga skor.,,

Vart har ni hittat era?? Söker på nätet..men tycker det är så himla hög klack på alla..jag är redan lång och klänningen får inte vaja på halv stång..

• Martinaa

Sköldis:
    Jag köpte på Din sko för 249:-!! Jag kan heller inte ha höga klackar så jag är helnöjd med de här dinsko.se/Dam/Farger/Vit

Ingen speciell, utan en väldigt enkel sko, men de kommer ju knappt synas ändå. Ska eventuellt "pimpa" dem lite med nån rosett eller så, min kompis är bra på sånt! :)

• Tattoo82

Idag har jag äntligen bokat in frisör och smink!! Så skönt att kunna pricka av det, som en sten lättat. 3 timmar skulle det ta, måste vara där redan halv nio!

Nu är det bara fotograf som tynger mig... Varför ska det vara så j-a dyrt??!

• Rapsbrud

Jag har köpt de här, fast inte på nätet utan i en affär i Malmö:

http://www.brandos.se/ivory/claudia/a1468#

• Martinaa

Tattoo:
    Jag tror jag kommer vara hos min frisör klockan åtta på morgonen! Hade ju varit skönt med sovmorgon en sån här dag, men icke... Kommer ju dessutom antagligen inte sova en blund den natten så kommer väl svimma lagom tills vi kommer till kyrkan! :P
    Ang fotograf så leta efter nån som har fotograferande vid sidan om och inte som yrke om du vill komma undan billigare. Det hittade jag, och vi kommer dessutom få bilderna digitalt vilket var det jag var ute efter i första hand. Hur mycket nytta har man med tio framkallade bilder i album endast liksom?
    Kolla upp om din stad har nån fotoklubb och fråga om det finns någon där som är intresserad? Där kan det finnas jätteduktiga fotografer! :)

• patrikoannika

Jag funderade faktiskt på de. Får se hur de jag betällde passar, är de inte sköna, så kanske jag beställer ett par till. Då blir det nog de du köpte. Bra smak!

Rapsbrud skrev 2010-03-18 19:03:06 följande:
    Jag har köpt de här, fast inte på nätet utan i en affär i Malmö:www.brandos.se/ivory/claudia/a1468#
  • Tattoo82

martina - Oj, ännu tidigare. Jag som hade lite drömmar om att få sova till kanske 8 iaf denna dag. Med tanke på att det lär dröja innan man lyckas somna kvällen innan... Men man vaknar säkert tidigt också och kommer inte lyckas somna om så det spelar nog ingen roll!

Hittade denna ikväll www.blocket.se/uppsala/Billig_ung_fotograf_i_Uppsala_soker_fotojobb_26251101.htm&w=1

Låter inte det bra? Har mailat så får vi se vad han vill ha.

• CiaLovesAndreas

Jag ska också vara hos min frisör kl. 8 på morgonen
    Undrar också hur mycket sömn kan kommer kunna få natten innan. Uj, vad det kommer pirra i magen. Tycker ju att det pirrar redan nu

Svar på tråden MAJ 2010 del 5