• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

Heloise-äl stickorna kan luras med så du vet inte alla som får utslag.......men eftersom din cykel varierar så kraftigt så kan det vara äl som strular tex inte är tillräckligt stark eller så.

• Heloise

Fru E skrev 2010-03-23 13:15:59 följande:

Heloise-äl stickorna kan luras med så du vet inte alla som får utslag.......men eftersom din cykel varierar så kraftigt så kan det vara äl som strular tex inte är tillräckligt stark eller så.
    Nej jag har hört det, därför struntar jag i dem för ett tag framöver!
    Jag håller verkligen tummarna för er,Fru E, jag har smygläst tråden ett tag
  • Fru E

Heloise- tänk om man kunde få ett + genom hur många som håller tummarna för en!

• Heloise

Jag har en liten teori, fast det stämmer säkert inte, men man kan ju hoppas. Alla människor har en viss mängd tur, och eftersom jag inte använder min tur själv så måste jag ju lämpligtvis ge tur till andra människor.

Visst vore det härligt om det stämde!

• Ninnnis

Ingis, FY vad läskigt med systerdottern! Hur mår din syster?

Daa, kramkramkramkramkramkram! Jag tycker ni är starka och modiga, både du och skäggmannen

Daa igen, det mesta är nog under kontroll inför imorgon, men mankan ju alltid förbereda sig lite till...

• Ninnnis

Glömde skriva att det är imorgon klockan 14 Blommis får tillbaks det befruktade guldägget

*stoppar tillbaks huvudet i kvalitetsmanualen*

• Heloise
    Ninnnis skrev 2010-03-23 14:20:24 följande:
    Glömde skriva att det är imorgon klockan 14 Blommis får tillbaks det befruktade guldägget *stoppar tillbaks huvudet i kvalitetsmanualen*
    Oh så spännande! Tack Ninnis för uppdateringarna! Och tack för välkomnandet och lycka till!
  • Daa

*håller tummarna stenhårt inför morgondagen*
    Ninnnis skrev 2010-03-23 12:50:16 följande:
    Blommis messar att 5 av 6 ägg blev befruktade, och det är vidare granskning och återförande imorgon!!!! (en smiley för varje befruktat ägg)*stressar vidare*
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan