Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
jo jag best'lde på landys.. en klänning som de ska sy efter en bild som jag sett på ett annat företag och en klänning ur deras eget sortiment. de är måttbeställda efter mig och jag hoppas att det kommer gå bra. de sa att jag skulle ha dem i slutet av mars.. får väl åka till sthlm eller gbg eller nått om de inte psasar och tokhandla en klänning. gifter mig ju den 19 juni.
nu börjar det kännas som att det är svårt att göra något just nu..vet inte riktigt vad jag ska ta tag i.. det mesta är ju bokat.
bobods; vart ligger Karisma i stan.
Jag har lite funderingar på vart jag ska vända mig för att bli sminkad, jag har ju en kompis som fixar frsyren, dock vill jag bli sminkad ngt stans. Är det ngn som vet vart man ska vända sig???
Har ni börjat funderat över era blommar än, när är det läge att kontakta floristen, känns som att det är länge kvar fast på måndag börjar ju en ny månad så det rullar på i ett fasligt tempo.
Cajeli: Om du bara ska bli sminkad kanske make up store vore nåt? Dom har ju sitt vanliga erbjudande med make up konsultation för 495 inkl produkter, vet inte om do har nåt särskilt för brudmake.
Tack för tipset, Eftertioår. Ska springa förbi dem imorgon innan jobbet och kolla vad de har för upplägg.
Nu händer det grejer. Denna helgen har en hel del saker fallit på plats, maten, ringen, vinet till maten och inbjudningarna är iordning och väntas på att postas idag.
Ska luska vidare i detta med sminkningen.
Jaha, är det här ni är! =) Jag hängde kvar i den gamla tråden och tyckte att det var lite väl dött innan jag såg att den hade låsts.. =)
Jag och min blivande gifter oss utomhus i Rottnerospark, Sunne den 24 juli och ska ha festen i Spegelsalen. Jag tycker att det mesta börjar falla på plats nu. Vi har haft vårt första möte med vårt ruttade toastmasterpar, och efter det kändes det jätteskönt att börja få lite riktlinjer för dagen och kvällen. Nu har vi bokat lokaler, präst, fotograf, klänning, spikat gästlistan, hår & make, dj och catering. Det som ska hända nu är att få ut våra inbjudningar (förhoppningsvis i slutet på denna veckan), bestämma meny, börja kika på ring och fundera lite kring tårta. Jag tycker att det går lite upp och ner med planerandet, men just nu tycker jag att det är jättekul! =)