• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • källerudd

Vi har satt den 28 maj men måste nog sätta den 20 maj istället så det blir ju lite dyrt två månader.

Tror nämligen att det finns en risk att folk anmäler sig i sista stund och kanske lite efter och eftersom vi åker iväg den 28 blir vi svåra att få tag på...

• Casmel

Vi har Osa 1,5 månad innan

Idag blev själva inbjudningskorten klara, ska bara fixa adresser på kuverten sen skickas dom. Skönt o få det "avslutat" så man slipper tänka på inbjudningskorten mer

Jag o min m2b kom på en väldigt kul grej idag. Vi ska ju fotograferas efter vigseln och behövde något för gästerna att roa sig med i festlokalen innan vi dyker upp. Vi ska köpa 2 avlånga blanka canvas tavlor, färg och penslar. Färgerna ska gå i olika lila nyanser och vit oxå ska gästerna få måla en kvinnotavla och en manstavla som vi ska ha i sovrummet som minne resten av livet. Vi har nämligen inrett med lila i vårt sovrum Vad tycks om den idén?

• minimis

Det är ju en kul idé på ett vis, men jag skulle personligen inte vilja börja måla på bröllop.

Casmel skrev 2010-01-18 21:53:00 följande:
    Vi har Osa 1,5 månad innanIdag blev själva inbjudningskorten klara, ska bara fixa adresser på kuverten sen skickas dom. Skönt o få det "avslutat" så man slipper tänka på inbjudningskorten mer Jag o min m2b kom på en väldigt kul grej idag. Vi ska ju fotograferas efter vigseln och behövde något för gästerna att roa sig med i festlokalen innan vi dyker upp. Vi ska köpa 2 avlånga blanka canvas tavlor, färg och penslar. Färgerna ska gå i olika lila nyanser och vit oxå ska gästerna få måla en kvinnotavla och en manstavla som vi ska ha i sovrummet som minne resten av livet. Vi har nämligen inrett med lila i vårt sovrum Vad tycks om den idén?
  • Casmel

Varför inte? Det kommer ju finnas skyddskläder...

minimis skrev 2010-01-18 21:56:26 följande:
    Det är ju en kul idé på ett vis, men jag skulle personligen inte vilja börja måla på bröllop.
  • minimis

Nej, jag kanske är lite svår just nu ikväll, men det känns lite dagis för min del. Men alla är vi olika. Det skulle inte vara det mest uppskattade tidsfördrivet bland våra närmsta, men i er "krets" kanske man är mer kreativa. Men om ni vill detta, och ni tror att gästerna gör det med glädje så absolut!

• Mrs Opp

Casmel: Jag tycker att det låter som en underbar idé, jag skulle tycka att det var superroligt att måla. Däremot kan det kanske vara bra att tala med någon som ser till att starta målandet så att alla kommer igång och inte bara rädda står och tittar på.

Vi har faktiskt tänkt att göra något i samma banor. Vi har festen i en gammal byskola och vill ha ett lätt skoltema. Jag vill ha in griffeltavlor på något sätt men de passar ju inte riktigt att ha i sovrummet sedan. Skulle det vara ok om vi eventuellt stjäl er idé?

• KatjaB

casmel: det är nog rätt kul för gästerna tror jag Vanliga plastförkläden funkar ju så man slipper oroa sig för att förstöra finkläderna.

• Casmel

Mrs Opp: Stjäl på ni

Nu ska jag iväg till jobb där jag börjar som resurs för en pojke och det ska bli så spännande

• Korallbruden

Casmel: Din idé om målningar tycker jag är riktigt trevlig. Vi har funderat på en stor till vardagsrummet. Skulle gladeligen tycka att det var kul att hjälpa till och måla en tavla.

Lycka till med jobbet!

Svar på tråden Juli 2010