• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • Dolly84
    CeKe skrev 2010-02-18 18:32:43 följande:
    Suck, kan inte fatta det är sant. Har givit mig in i brudöverlämningsdiskussionen.. jag som skulle hålla mig därifrån! Men blir så frustrerad när folk bara pratar förbi varandra och vägrar ta in det den "andra sidan" skriver... Haha
    Hade jag anat vad den diskussionen innebar, så hade jag nog aldrig startat den. Hade inte en aning om att den funnits uppe tidigare.. Men det borde jag kanske förstått ;)
  • KatjaB

ja, det är lite på egen risk att skriva vissa saker här, just brudöverlämning är väldigt omdebatterat här.. säkert mer omdebatterat än någonstans i hela världen

Dolly84 skrev 2010-02-18 18:57:43 följande:
    Hade jag anat vad den diskussionen innebar, så hade jag nog aldrig startat den. Hade inte en aning om att den funnits uppe tidigare.. Men det borde jag kanske förstått ;)
  • CeKe

mmm, helt otroligt! Jaja, inge fel att starta en sån tråd, jag menar, har man funderingarna ska man ju kunna fråga Men ojojoj vilken fart det alltid tar i de trådarna. Det som är så sorgligt är ju att jag kan tycka att stämningen alltid blir direkt kränkande och nedtryckande... Men men, skönt att vår tråd är så bra!

• Tokisen

Måste bara berätta att jag gjorde ett riktigt klipp på ikea idag, skulle handla lakan till dukar och folk trodde ju jag va galen som hamstrade upp 24 stycken (säng vätare eller vad )
    Sen när jag kom till kassan blev d jäkligt billigt tyckte jag, då har dem bara tagit betalt för 5 stycken istället för 24
    Jag måste säga att jag e väldigt nöjd
    Det behövde jag i detta dystra vädret med bihålsinflamation och magsjukor som härjar hos oss just nu.

• KatjaB

tokisen: vad bra

ceke: jo, det som är trist i många trådar är att allt känns dessutom så återkommande. Samma personer kommer med samma slagord.. lite som en gammal historiebok.

• CeKe

KatjaB: Haha, precis! Kunde inte ha beskrivit det bättre själv

• NightElf
    CeKe skrev 2010-02-17 20:05:11 följande:
    Angående inbjudningarna.. det är SUPERKUL att komma hem till folk nu efter att alla fått inbjudningarna! Hehe, kul att se dem stå på bokhyllor, hallbänkar etc =) Alla jag har varit hos har ställt upp dem på nåt fint ställe där de verkligen syns, vilket känns jättekul! Så även om de inte hört av sig (men alla visste att inbjudningarna var på G) eller OSA:t, så syns det hemma hos dem att de är glada över att va bjudna
    Ja det var så roligt att höra de första reaktionerna! Nu kan man inte låta bli att gå in på den mail vi angivit och kolla om någon skrivit...

Jag håller med er om att många trådar kan bli lite väl hetska, därför gillar jag också vår så mycket!
  • sajberpillan

tokisen: inte helt fel pris!
    Gillar också vår tråd då man inte behöver känna sig dum för att man tycker eller tänker på ett visst sätt. Får bra svar på frågor och känner att folk försöker hjälpa till här.

Har kontakt med 2 olika solister till vigseln. Måste kolla lite va dde vill ha betalt så borde den biten vara klar. en vill ha 2000kr vet jag. Hoppas den andra är billigare.

• Kärleken9

JAAA jag gillar också vår tråd! Vi har ibland lika ibland olika åsikter och tycken men det är alltid ok, ingen är bättre än någon annan och alla hjälper till om man kan!

• sajberpillan

fick en tråkig tanke bara: tänk så tomt när allt planerande är över...det kommer att bli tomt.