• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • Tokisen

Iiiihhhh, jag har beställt min klänning precis
    Blev en från Millys, jag e duktigt nervös nu, kommer den komma itid, kommer den passa mig, har vi mätt rätt.
    Skit pommes jag kommer nog vara nervös ända tills jag provat den

• Kärleken9

sarah: Tack för länken ok då va det som jag trodde. De står som värdpar mest för att de bjuder.

tokisen: Kul, grattis kommer säkert gå bra. Och komma i tid måste den ju göra är ju en evighet kvar. Men förstår din oro.

Roses: Ja jag känner igen känslan. Än har det inte varit nån rusning här även om vi fått lite samtal och sms och gästboksinlägg både på bröllopshemsidan och min blogg. Men det kommer det kommer.

Min mormor och morfar tackade nej idag men det var väntat de är 86 och 91 år och det är 100 mil enkel resa så jag visste det är för långt, men kändes i hjärtat ändå.

• CeKe

Det har inte varit någon rusning hos oss heller. Jag tror det är tre sällskap som OSA:t. Tror många tänker att det är självklart att de kommer också och att det inte är någon brådska.. som våra släktingar och familjer typ. Jag förstår dem och det är långt kvar, men visst känner igen det där med att gå o vänta på att de ska OSA Och då har vi ju inte ens varit ens ett uns hemliga!

Här har det sytts... hälften av servetterna är klara! Hehe, såg en sån där underbar tråd med onödiga saker och JA, tygservetter är en sån! Suck. Visst blir det fint, men järdrar i mig va onödigt och drygt (men även lite kul) att sy! Om fler i tråden får för sig att sy servetter av lakan, kan jag dock rekommendera Jysks biligaste..

• JollyO
    rosesarered skrev 2010-02-09 20:21:08 följande:
    Jag känner mig som en bridezilla! Våra kort har kommit fram idag och det är bara våra mammor som ringt oss. Inte ens sambons barndomskompis som han är bra vän med har ringt eller sms:at. Hmm, jag vet att det är en STOR grej för oss och inte för andra. Men kan ändå inte låta bli att hoppas att någon skulle höra av sig Speciellt de som vi inte berättat för innan. sambon är likadan så vi är nog två zillas här...
    Vi har fått en del tacksms men långtifrån från alla. Andra tänker väl att de tackar när de träffar en nästa gång.

Den begagnade ringen jag köpte är helt okej! Den är samma rundning som förlovningsringen men är en mm mindre i storlek än min förlovningsring och är tyvärr olika höjd "uppe och nere". Ska kolla om man kan "lägga på" guld utanpå ringen så att den blir högre. Någon som vet om det går? Min förlovningsring är verkligen gigantisk!
  • sajberpillan

här har min blivande fått tummen ur och haft bröllopet i huvudet i flera dagar nu. Han har kontaktat kommunen för att få vet a vilka vigselförättare som är i tjänst och nummer till dessa och kollat upp vigselplatsen. Han är på G och det är så skönt när man är två och planerar och grejar.

• Kärleken9

Sajberprillan: Skoj att man känner att de är på g även våra män i livet.

JollyO: Tråkigt att inte ringen var tipptopp vet inget om att lägga på guld tyvärr. Hoppas det ordnar sig.

Ikväll då sambon kommer hem ska han nog ringa och prata med mannen som ska spela säckpipa på vigseln. Ska bli roligt att höra vad han säger. Mest hur vi ska kunna smyssla in han i kyrkan eftersom ingen ska veta förrän pipan ljuder då det är dags att gå in. Längtar så till det ögonblicket, och "plocka upp alla hakor" på vägen in i kyrkan. (Förlåt uttrycket men det är ungefär så man skulle beskriva det på teckenspråk, pluggar till teckenspråkstolk där av tänket )

• sarahkka76

Här händer det grejer hela tiden, vad kul!

kärleken: kan han inte gå före er. Då går ni in samtidigt, han spelandes och ni strax bakom honom. Eller om ni vill vänta tills han är framme vid altaret.

• Kärleken9

sarah: Jo det kommer nog lösa sig han har säkert ideér men jag tänker mer så att de inte ser honom när de går in i kyrkan, för se den en i kilt så fattar nog några misstankar. Och jag vill gärna ha det hemligt in i det längsta.

• sarahkka76

kärleken: jo, det är sant. Det låter hur kul som helst!