• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • sajberpillan

katjaB: jättefin och stilig hemsida!
    Vi behöver knåpa ihop en också, överlåter delar till min blivande. Bara det att han har så mycket annat så det kan nog ta ett tag. Vill ju skicka ut adressen till hemsidan i inbjudningskorten. jaja.

det som är kvar på "Göra-listan" nu är att kontakta vigselförrättare, fixa hemsida, göra klar inbjudan, kolla me catering(risk för semester)
    vad mer?

• KatjaB

sajberpillan: tack Det är nog den 4:e hemsidan vi testade innan vi blev nöjda, haha.. men jag kan iaf rekommendera projectwedding om ni inte ska göra en egen, finns en hel del snygga layouter och fiffiga grejer som att man kan länka till kartor och vägbeskrivningar.

På att-göra listan: boka tårtan kanske o frisör o smink?

• nollåtta

Katja wow vilken fin hemsida! Jag är för lat för att orka fixa något sånt hehe. Nu är iallafall korten i görningen, min sambo jobbar på tryckeri så han skulle fixa med orginalet och börja trycka ut Sen blir det pysselkväll här med limstift i högsta hugg!

Jag har hittat en klänning jag gillar! Med båtringning från Kik Stockholm, Jackiedress heter den. Undrar om det går att lägga upp den, vill inte ha lång klänning. Jag har aldrig sett mig som brud i långklänning, vill ha en kort liten blåsa.

Jag tänkte kolla med er som har barn, hur har ni löst det med barnvakt efter festen? Vår dotter har bara blivit passad av sin mormor och farfar och dom ska ju vara med på festen. Vet inte riktigt hur vi ska lösa det?

• sarahkka76

roses: vad kul att ni blev klara! Ja, att få ihop alla adresser kan ta lite tid ibland jag måste också börja med det.

sajberpillan: Oj ni har kommit långt!

katja: vad fin den är! Jag skulle vilja också göra en men jag orkar inte. Jag tar den som finns här på BT.

nollåtta: vårt barn kommer att vara 3 månader så vi vet inte heller hur det kommer att bli. Det beror mkt på bebisen. vi har många släktningar som kan passa bebisen men om det fungerar vet jag inte.

• nollåtta

sarahkka: nej det blir ju lite meckigt, speciellt om er bebis vill amma hela tiden (om du ska amma alltså). min dotter låg vid bröstet typ dygnet runt första tre månaderna, puh vilken pärs!
    Vår dotter är ju lite äldre, men jag vill inte att någon okänd ska passa henne heller. Ska ni ha barn på bröllopet också? Vet inte hur vi ska göra, för min del får det gärna vara med barn så länge jag slipper ta hand om dem

• KatjaB

nollåtta: kan det vara den som jag trodde hette audrey klänning? båtringad och vadlång? Jättefin är den iallafall.

kul att ni tycker att hemsidan är fin Simon tyckte några av bilderna var lite för röda, så då har han ju nåt att pyssla med då, hehe.. jag är inte så haj på photoshop o är för lat för att lära mig.

• sarahkka76
    nollåtta skrev 2010-02-08 11:23:43 följande:
    sarahkka: nej det blir ju lite meckigt, speciellt om er bebis vill amma hela tiden (om du ska amma alltså). min dotter låg vid bröstet typ dygnet runt första tre månaderna, puh vilken pärs!Vår dotter är ju lite äldre, men jag vill inte att någon okänd ska passa henne heller. Ska ni ha barn på bröllopet också? Vet inte hur vi ska göra, för min del får det gärna vara med barn så länge jag slipper ta hand om dem
    Jag hade tänkt amma, men den dagen ska jag försöka ge flaska. Men som sagt, det återstår att se, allt beror på bebisen så det är inget jag kan planera i dagsläget.
    Vi kommer att ha barn på bröllopet och det är familjens barn och några nära vänners, totalt 9 om alla kommer.
    Varje förälder får ansvara för sitt eget barn, det skainte brudparet göra.