• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Då tjejer kommer vår tredje tråd och nu är vi inne på sista året.
    Veckor,månader eller dryga året kvar för oss. Och det är verkligen en spännande resa som vi har framför oss.

Den nya och uppdaterade listan är gjort. Jag hoppas inte att någon är glömd.

2010-tråden

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.html
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html
    Del 6:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)
  • sarahkka76

Katja: argentina/uruguay. Fint tyg Vilken tur du har att han åtminstone vill prova. Min vill inte ens det hehe

• giz83

ok har marks det att man inte har varit inne pa hela helgen!! och sa funkar inte tangentbordet som det ska pa barbara datorn helelr sa hoppas att ni kan forsta iaf...hihi

pandis- ja men sanna checkar far ja ocksa ibland kanske ska kolla me m2b o se vad han sager...for det vore ju bast om vi kunde sova borta den natten, for da blir det mer sovplatser har hemma...vi far se...hihi...man kan ju alltid hoppas..

katjab - forstar va du menar med att du vill att det ska passa in i temat, jag har sagt till mina tarnor att de far ha vad de vill (bara jag far chansen att godakanna), bara de kanner sig bekvama...och sjalvklart ska det ju finnas en rod trad fram temat...men jag vet inte vad de vill ha, bada ar byxtjejer...sa jag hoppas pa att de hittar det de vill ha...och att jag tycker om det ocksa.

det dar me din tarna och frisyr, du maste kunna tala om for henne att du inte vill att hon ska ha likadant i haret...och tycker att det inte vore nan stor grej att forsta heller...

for oss sa ar det 165 dagar kvar idag (mandag 22)...laskigt ju!!!

vi har en hemsida som vi haller pa me lite da o da...mest jag men iaf...hihi...for er som vill kolla sa ar det...himandme.weddingannouncer.com och losenord ar Gab03riel

sajberpillan - jag vet vad du menar med en partner som har tva vanster fotter...hihi...men han kan nog om han bara vill...ska prata me honom om de o se va han tycker...

bettertogether - guuud va kul o grattis grattis att ni fick det!!!!

det ni har pratat om dans o sant...usch det kanns som ett orosmoln for mig...min m2b har som sagt tva vanster fotter, men vi har hittat videos pa youtube med par so gor roliga saker av fortsta dansen,...skit kul o titta pa, men vet inte om m2b ar sa inne pa det...vi far se...men jag skulle ju vilja att vi hade nan form av forsta dans...men jag vet inte...

*kärleken är evig*
  • EåN2010

det här med dansen det tror jag kommer gå bra... bara man inte tar de på för stort allvar... utan håller man de på en rolig nivå å ser de som en kul grej då går de nog jätte bra...

• giz83

jo men det tror jag ocksa, men det ar fortfarande en orosmoln for mig, for jag skulle iaf vilja ha en dans med honom i min brudklanning...som antingen filmas eller som det tas kort pa...

ar det nan som har funderat pa att byta om till andra klader under kvallen forresten? jag har gjort det, men vet inte vad man skulle kunna tankas ha da?

*kärleken är evig*
  • Sundance

Fy vad tråkigt med inbjudningskorten Sarahkka! Hade blivit dö-förbannad på posten!

Jag är på jakt efter röda band till våra inbjudningskort! Här är plötsligt sambon väldigt kräsen. Han dissar nyans efter nyans . För juligt röd, för rostigt röd, för vinröd... Ska ge mig iväg på fredag och kolla en sista butik.

Faktum är att jag SSSÅÅÅÅ gärna vill dansa vals och låten jag drömmer om är just "Can't help falling in love with you" med Elvis men tyvärr går den ju i ganska snabb 3-takt och det klarar inte min kära m2b. Den skulle kunnat gå att göra till en perfekt valslåt till oss, om man lugnade ner tempot lite men hur ska det gå till? Älskar den i alla fall. M2B's kusin är gammal tävlingsdansar och kommer att hjälpa oss men nu lutar det åt att vi dansar "vanlig" styrdans till "From this moment on" med Shania Twain. Kusinen får koreografera något bra. Vi dansar nog inte hela utan efter typ halva byter vi nog till någon anna fin som vi dansar med föräldrar och så till.

• EåN2010

sundance: ska ni ha Dj med musik utrustning med sig? i så fall brukar de finnas så de gör låter långsammare när den spelas... vet att min kille har en sån knapp som han använder om en låt går för fort...

giz83: kommer bara byta skor... hittade på ikea tofflor för 19 kr i rosa! så jag tänkte köpa en gäng såna om de är fler som vill ta av sig sina skor efter ett tag... hihi.. antar att jag inte kommer vara ensam..

• yatzy86

Jag ska ha på mig min klänning så länge jag bara kan haha! :)

Som det ser ut nu så kommer vi dansa till "Perfekt day" med Lou Reed. Men vi har ju 3 månader på oss att ändra oss ;)

• KatjaB

jag klurade på att byta klänning, men jag älskar verklgien min klänning och har ju jobbat på för att få igen de ndär sista centimetern på dragkedjan längst upp.. så jag kommer ha den hela kvällen. Hade jag haft den hemma hade jag väl provat den i tid och otid.. haha, kort sagt, så ÄLSKAR jag min klänning

men annars så är ju kortare brudklänningar i tea length skitsnygga! en sån att dansa i vore ju inte helt fel, o då få visa upp skorna också..

• Tokisen

Ni som har kollat efter valskurs/dans kurs, har ni kollat på studiefrämjandets hemsida?
    Där har vi varit och dansat en gång och ska dit igen i juni.
    D e ett tillfälle på 3 timmar där man får lära sig d grundläggande.

Eån2010:
    Vad heter tofflorna från IKEA, d va ju en fräck ide, och vi kommer ha rosa som tema så hade d ju varit lite häftigt

• KatjaB

Kul idé med tofflorna, ser framför mig en korg med tofflor och filtar med texten. "för trötta fötter och frusna axlar"

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)