novia72 skrev 2009-11-30 12:41:58 följande:
halva sanningar är de bra på.. Saker som hon gjort under senaste tiden, bokat en resa när det var vårt bröllop sen gick hon runt och berättade hur ONDA vi två var som inte ville ha henne på bröllopet :-O :-O :-O vi trodde inte våra öron, min man var förkrossad, jag var gravid & BLEV stor- när hon kom på besök fick jag höra VARJE GÅNG HUR MYCKET jag hade gått upp!! (HON ÄR EN TJOCK KOSSA SJÄLV!!!) Och jag har självklart aldrig sagt ett ord om hennes vikt. Jämföra sina barnbarn SOM ÄR BEBISAR är hon också bra på... den och den gör det men det kan inte han göra etc etc.. min son är 5 månader & yngst av alla kusiner Jag tycker det är LITE taskigt att jämföra stackars pluttisen med ngn annan!! Ja som sagt...hon har gjort en del..Allt detta har resulterat i att om jag kan undvika henne så gör jag det!! Igår ringde hon och BÖLADE att vi undviker henne, inte låter henne träffa barnbarnet - som hon ändå inte bryr sig om- etc etc. Som jag sa innan jag har alltid uppträtt korrekt , aldrig varit otrevlig på nåt sätt, utan verkligen tänker OK, vi ger henne EN NY CHANS , träffar henne... OCH ja? vad tror ni händer???
Amen guuuuuud, vilken dramaqueen alltså!!
HUUUUR STÅR DU UT?! Jag beundrar dig!
Asså, jag var också tyst o sa aldrig något, blev det för mycket sa jag oftast till min sambo men då sa han oftast bara "men skit i henne älskling, hon säger dumma saker o tänker sig inte för" men sen efter hela året av skit så blev det liksom ett utbrott, på en skit sak egentligen men eftersom allt byggdes upp så blev det ju tyvärr över en skit sak, vilket jag varnade min blivande för hela tiden!
Och nu så är hon kall mot mig, haha, hon pratar knappt med mig o säger hon något så tittar hon på min blivande när hon pratar, som om att jag inte finns i rummet..
NU däremot, har jag börjat o skita i henne totalt, han o jag vet ju vart vi har varandra så det får räcka.
DOCK - så som hon behandlar sin barnbarn (hans brors barn) kommer hon ju DOCK INTE få behandla mina barn, ett pip o där exploderar jag o hon lär inte få sina barnbarn mera... vilket min älskade har hört nu, hahaha