ÅÅÅÅHHH! JAG ÄR INTE ENSAM!!!!
Guuud vad skönt och läsa (eller inte skönt, skoj så men ni fattar) och jag börjar inse att min svärmor är inte jag ensam om, HON ÄR KATASTROFAL!!
Hon har ett gott hjärta men hon är så gulligull med sina söner och min blivande säger till henne på skarpen, så skarpt sist att hon grät och sen dess, har hon varit iskall mot mig. Hon tittar inte ens på mig typ när hon pratar med "oss" längre, hahaha.. Numera skrattar jag bara åt saken, sådär 1år senare tyvärr..
Hennes andra son o hans sambo dem träffas OM dem träffas 1gång/år då dem två har storbråkat så mycket att S nu absolut inte vill träffa henne mer, yes, barn inblandade också..
Jag har sagt till J att om hon lägger sig i sådär med våra barn, då får hon inte träffa dem mer helt enkelt..
Hon fäller alltid ur sig "kommentarer" som hon säger att hon INTE menar, det bara kommer ut o hon är sån, eller hur..
Hon ska alltid lägga sig i ALLTING, hon ska alltid fälla kommentarer ALLTID, hon ska ALLTID gå emot oss om vi säger något, sen veckan efter kan hon helt plötsligt hålla med oss liksom?! Hon är skadad..
Och nu med bröllopet, oooh ni, jag vill inte ens veta hur mycket invändningar mot ALLT kvinnan kommer att ha alltså.
Redan nu har HON sagt att hon tänker inte klä sig i vilken färg som helst (jag sa att jag kanske hade champange färg /tema) och då ska det min själ o dar passa HENNE innan liksom.. men eller hur. Men där sa min blivande till henne framför alla "Du gör som VI bestämmer och passar det inte så skiter jag mest i det mamma, inte ditt bröllop helt enkelt".
Då sa hon min själ inget. hahaha.. kändes skönt när J stod upp för mig där. Han har blivit betydligt bättre på det nu, i början sa han bara "skit i henne älskling, skit i henne" men nu inser han hur jobbig hon faktiskt är.
Jag o S (brors sambon) vi kommer ju skit bra överens och vi fikar ibland när dem kommer hit från Norge, gissa vad snacket alltid slutar på?