• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Oj, Ankan, du har verkligen fullt upp!

Sonja, det låter inget vidare... Men tur att du har gott automatkaffe iaf, det är mer än vad jag kan skryta med

Villemoa, hurra för glad gubbe! Då blir det till att ligga i (höhö)

Lanovia, jag får kanske börja med städningen så får vi se när jag är redo för pyntning...

• Ninnnis

Jag skulle egentligen ha fått massage nu, men massören (massösen?) är sjuk Jag får väl åka hem och städa istället, sen ska jag passa en vild tvååring

• Ninnnis

God morgon! Tack och lov att det är FREDAG, för när klockan ringde var jag mer död än levande... *gäsp*

Lanovia, hur var konserten? Hoppas att den väckte många ljuva minnen

Sonja, vad härligt att du faktiskt längtar efter din man! Det glädjer mig

Blommis, hoppas du kryar på dig snarast! Du skriver så klokt (som vanligt) till Jenny, förresten

Jenny, jag tycker också det låter som ett bra första steg att få igång indianerna och därefter ÄL. Kram!

EA, jag fortsätter vissla lite till, tills du är heeeelt säker

Hvidis, grattis på 4-års dagen! Och till lilla E!

Daa, du känner ju din kropp bättre än vad läkaren gör, men det är iaf bra att du blir tagen på allvar och ordentligt utredd och undersökt.

Villemoa, hoppas ni hade en trevlig kväll igår Vad gulligt av din man att köpa tofflor till sina tjejer!

Hör och häpna, jag storstädade faktiskt igår! Dammtorkade, dammsög och moppade golven. Sen passade jag makens systerdotter (som har ett ljuvligt sätt att uttala mitt namn, vilket hon gör ofta ) samt hjälpte hennes storasyster att färga håret. Så ikväll kan jag med gott samvete ta fram adventspyntet och ha glöggen färdig när mina älsklingskillar kommer hem

• Ninnnis

Jag visste väl att du skulle lipa, Lanovia! Om det är någon tröst så lipar jag varje gång jag hör någon av låtarna vi hade på bröllopet. *lipsillar är vi allihopa, allihopa, allihopa*

Sonja, jag tvivlar absolut inte på att du både älskar coh saknar din man! Men som du säger så går det upp och ner och man har behov att kräka av sig ibland, därför är det extra härligt att höra när det är bra. Du skrev så fint om dina barn och kärleken till maken, det lät så fint. Det var därför jag blev glad

• Ninnnis

Min mamma berättade att hon satt i bilen häromdagen med radion på i bakgrunden. Plötsligt kände hon att hon blev glad och alldeles varm inombords utan att veta varför. Sen insåg hon att det var "Love is all around" (vår "ingångslåt" som framfördes akustiskt med solosång och piano under vigseln) som spelades på radion, och att det var därför hon satt och log för sog själv

• Ninnnis

Jag vill också ha snö, Sonja!

Förresten, "storasystern" som jag färgade håret på är 19 år, så det var bara ett barn jag passade

• Ninnnis

Lycka till hos B M!

lanovia 08 skrev 2009-11-27 08:41:53 följande:

oh är säkert massa mer jag skall kommentera men jag hinner inte nu. Skall åka till BM om 1h och måste jobba lite innan.kramar alla
  • Ninnnis

Med LW i förra veckan var det nästan tvärtom. Vi var ju ute och åt innan och fick lite bråttom till konserten som skulle börja klockan 20. Vi bestämde oss för att hoppa över förbandet och antog att LW förmodligen skulle börja vid 21-tiden. Strax efter 21.30 var vi där, och 5 minuter senare började LW spela. Hade vi kommit klockan 21 hade vi missat början på konsertet... *hemska tanke*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...