• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Gårdagens "morfar" i soffan blev 1,5 timme... Sen var jag och red innan jag kröp till kojs igen Liiiite piggare idag, vilket är tur eftersom jag ska ha projektmöte halva dagen idag och hela dagen imorgon...

• Ninnnis

Vi har förresten bokat stuga i fjällen i januari, för att vara säkra på att kunna åka lite skidor. Jag, makan och vovven ska husera i en stuga med 8+2 bäddar, panoramafönster ut mot fjällen, bastu och öppen spis

• Ninnnis

Det blir svenska fjällen i år. Det har varit likadant för oss att vi har pratat om det varje gång vi har sett reklamen. Till slut insåg vi att det var lika bra att boka

• Ninnnis

Sonja, jag stod faktiskt en stund i boxen med näsan mot hästen igår och bara andades in doften... Som balsam för själen!

• Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-17 10:04:27 följande:
    Hahahah har du en Bitch! Moahahahahaha...kunde inte låta blir....föööörlauåt!
  • Ninnnis

Skyndar in och säger hej, men hinner inte läsa ikapp allt.

Jag har haft projektmöte hela dagen, vilket jag ska ha imorgon också. Intensivt men kul! Sen har jag varit och tränat cirkelgym, efter att ha tagit en morfar i bilen på parkeringen Nu ska jag duscha och titta på den enda serien jag följer; Desperate Housewives

Inser förresten att jag har det ganska bra som har subventionerad massage på arbetstid varannan vecka, vi betalar 50kr för en halvtimme och jobbet betalar resten...

Kram på er!

• Ninnnis

*hjärtar Sonjas söta tjejer*

Sonja68 skrev 2009-11-17 19:16:52 följande:
    om nån är intresserad...*viskar*... så finns en bild på mina huligantjejer under starka bilder i mitt galleri.♥
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...