• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Hemma har jag ett vanligt smalt kalenderljus, på jobbet har jag ett tjockt som får brinna hela dagen. Men jag minns när jag var liten att jag ibland satt och tryckte ner kanten för att komma ner till nästa datum...

Chokladkalender till vovven? Nja, det hoppar vi nog över...

För övrigt är jag oerhört nöjd med att alla julklappar är avklarade förutom makens. Diverse evenemangsbiljetter, fotokalender, fotoörngott samt en hel del från bluebox.se. Tacka vet jag internet!

Det innebär att nästa veckas shopping i London kan inriktas på - moi!

• Ninnnis

Snälla håll en tumme eller två för att min lillasyster klarar uppkörningen i detta nu!

• Ninnnis

Jag ska resa med nämnda lillasyster! Hon har tjatat om att åka till London i flera år, men jag har sagt att hon måste bli 18 först. Hon fyllde 18 år i somras och fick en Londonresa tilsammans med mig i födelsedagspresent av oss Jag har bott där så det ska bli jättekul att visa henne "mitt" London.

• Ninnnis

*torkar bort luktsaltet från näsan*

passionsblomman skrev 2009-12-01 14:44:10 följande:
    Har syrran klarat uppkörningen och i upphetsningen välte du ut kalenderljuset så skrivbordet tog eld och nu är brandkåren hos er Ninnis? Är de snygga, brandmännen? Lägg dig på golvet och se lite lagom avsvimmad ut så bär nog en av dem ut dig i sina armar.
  • Ninnnis

Gjorde jag?! Jag är här, lillasyster har klarat körkortet och ljuset brinner fortfarande

passionsblomman skrev 2009-12-01 14:46:36 följande:
    Jaha, nu slocknade till och med Ninnis...
  • Ninnnis

Min mamma gjorde också en kalender där jag fick ett litet paket varje dag... *nostalgisk*

Om jag inte har fel så får lillasyster fortfarande det, 18 år gammal. Man blir bortskämd när man är sladdis...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...