• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ojojoj. Lite smygläsning senare tycker jag mig förstå att EA fyller år idag!
    GRATTIIIIS! *hurrar och hoppar*

• Daa
    Ninnnis skrev 2010-02-09 12:14:45 följande:
    "Word", som ungdomarna säger?
    Jag var mer inne på "I say AMEN to that."
  • Daa

EA: så tråkigt med (och för) din kompis. Och så komplicerat det blir med vänskapen när någon drar sig undan sådär.
    Hoppas det ordnar sig så bra som det går.

Har du en trevlig födelsedag?

• Daa

Fru Bygg skrev 2010-02-09 15:04:24 följande:
    Daa, klart att man kan tänka sådana tankar. Du vet att vi alla tänker på dig och jag skickar lite kramar till dig!
    Jag tror som de andra att det inte är något fel på dig. Det händer alldeles för lätt att man tappar kontakten.

Jag har några vänner som bor långt bort som jag skulle vilja ringa, men det känns så tråkigt att göra det nu. "hej, hur är det?" "jo, det är bra. Hur är det själv?" "Tja, alltså... det är lite sådär..." Och sedan kommer hela samtalet att handla om mig. Fånigt att tänka så kanske.
    Eller inte kanske. Det är fånigt. Men det gör ändå att jag inte lyfter luren och slår de där siffrorna.
  • Daa

Åh. Nu har lunchrasten tagit slut igen. *laddar för en energikrävande eftermiddag*

Hoppas ni får en fin eftermiddag.

• Daa

Men Blommis! Nästan helt stopp!
    Hann få lite puls faktiskt... Tur att det gick bra. Nu hoppas vi på mer effektiv eldning.

*skrattar åt småfispysventilen* Den hade kommit till pass ibland...

• Daa

Ninnis: Jaaaa! Nu har det äntligen blivit torsdag! *klappar händerna av förtjusning å Ninnis vägnar*

passionsblomman skrev 2010-02-11 09:04:50 följande:
    Hihi, eller den som ser mest bedjande ut på ögona! (och då kommer den lille att vinna det veeeeet jag )
  • Daa

Lanovia: hoppas lilla prinsessan snart får må bättre i magen.

• Daa

Klockrent.

Fjällbruttan skrev 2010-02-11 10:35:54 följande:
    Det måste jag minnas nästa gång jag fiser och maken mobbar mig...-vadå, jag evakuerade bara lite luft
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...