• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Kram, Villemoa. Lycka till med det hektiska.

• Daa

Lanovia: skönt att det går bättre med amningen nu. Det måste vara väldigt jobbigt när det krånglar, för det är väl inte den bilden man har framför sig när man föreställer sig hur det kommer att vara.

• Daa

Tack för alla kramar, för de har behövts idag.
    Tänker nog också att det är normalt att ha tankar av det slaget, men det hindrar ju inte att de är onödiga och smådestruktiva.

• Daa

Ninnis: imorgon kan du säga "imorgon kommer gullhunden och snyggmaken hem."

• Daa

*vinkar till EA och försöker hjälpa till med positivt tänkande* (hmm... jag är ju också rätt person att prata om positivt tänkande *suckar tungt*. Men som någon sa så är det ju lättare med positivt tänkande för någon annan än sig själv, så jag försöker ändå)

• Daa

Tja, inte vet jag om jag alltid väljer det okrossbara. Det är väl snarare att jag tänker "uh-oh" precis när föremålet lämnar mina händer och sedan visar det sig om det går sönder eller inte. Och håller det kan man ju sparka in det i väggen så det smäller.
    *för tillfället alldeles extra labil i humöret*

passionsblomman skrev 2010-02-08 20:05:59 följande:
    Daa, det är klart det är ett företag för dig!vad klok du är som kastar okrossbart förresten. Det är inte alla gånger jag valt det.
  • Daa

*high five*

Ninnnis skrev 2010-02-09 11:44:10 följande:
    Lyckligtvis är det ju så för oss allihop, därför kan vi alltid stötta VARANDRA med positivt tänkande i alla fall, även om vi inte riktigt klarar att tänka positivt själva
  • Daa

"high five"? Kom inte på något bättre = signalen om att det är dags att se till att få sig lite käk.

"håller med fullständigt" kändes lite lamt, bara...

• Daa

*vinkar tillbaka, mätt och belåten*

passionsblomman skrev 2010-02-09 11:57:35 följande:
    Hej hej! *vinkar till tråden*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...