I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Minus huvudvärken hade ni ju värsta flytet Sonja!
Och vad härligt med romantik!
Minus huvudvärken hade ni ju värsta flytet Sonja!
Och vad härligt med romantik!
*kramar alla tillbaks*
Jag tror det lätt blir så här för den som går hemma också. Man glömmer lätt att den personen också haft en dag.
Dessutom är mina dgagr rätt stilla medan jag är självoch sedan blir det så MYCKET av de andra om de inte är glada liksom. De blir ju nästan min enda input. TUR att jag har er!
Vart i Småland ska ni om man får lov att fråga Ninnis???
Ninnis , Växjö är VISST mina trakter. Egentligen mer än där jag nu bor. Hela min släkt komme därifrån med omnejd, i generationer tillbaka. Så min pappa och mi morfar och massor av morbröder och kusiner finns där.
Bruttan, jäkligt skönt att höra att det finns fler som får spel och kastar saker ibland...
Sonja, det pinsamma just nu är att jag för närvarande verkligen inte gör många knop härhemma. Och det syns. Här behövs en storstädning.
Ninnis, du platsar inte i "AB Kasta,Hiva&ämtill", du får bara vara med i "Gråterskorna"
Jag fattade det, men jag måste ändå pepåka (som jag och min kompis säger) att Växjö känns väldigt mycket som en del av mitt liv.
Jaså är du uppvuxen där? Det hade jag inte kläm på.
Nu ska jag ta mig samman och knata ner till affären. Idag ingår ca 300g nötkött i dieten. Så nu ska jag se ifall de har något roligt.
Jag har just genomlidit att sällskapa min son medan han serverats stuvade makaroner och småköttbullar.
Förresten hade jag när jag vägde mig igår plötsligt gått ner 1,2 kg sedan kurstarten.
Underligt, för de första dagarna blev det istället högre vikt. Förmodligen pga de enorma mängderna fiberrika grönsaker/frukter som jag proppat i mig...
Hejja Lanovia! Jag trodde väl det, att det skulle bli mer sprutt på grejerna. Men du, inte har du väl TVÅ par bröst? Fyra tuttar altså? hihiihiiii!
Jag börjar spraya den 25/2 btw
Bruttan Vad är det med dig? Du ser liksom semigenomskinlig ut!
Har du Hivat så musten liksom rann ur dig?
Daa, det är klart det är ett företag för dig!
vad klok du är som kastar okrossbart förresten. Det är inte alla gånger jag valt det.