• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Daa, BRA att du har styrka att ta tag i detta och se till att få hjälp. Jag (vi) hejar på dig och finns här om du behöver gråta, skrika, kräkas eller ha en kram. KRAM!

• Ninnnis

Fru Bygg, lite för många planer egentligen... Ikväll kommer bästisen med sambo, det ska bli jättetrevligt eftersom vi bor 20 nil ifrån varandra. Imorgon har jag ju mitt i-landsproblem hur jag ska få ihop det med hundträning, festfixning och julfest i Köpenhamn. *viskar: helst vill jag bara vara hemma*

Söndag är dock oplanerad, hoppas på sovmorgon, långpromenad i friska luften och fika med vänner och gudson.

Själv då?

• Ninnnis

Låter som en lugn och skön helg, Fru Bygg!

Ja, det blir ju oftast kul när man väl kommer iväg, men jag blir alltid en hemmagris när det närmar sig

Daa, hade vi inte glömt det där? Kram och ha så trevligt med städandet!

Jag ska strax på utvecklingssamtal, det är alltid lite skräckblandad förjusning inför sånt...

• Ninnnis

Jag har starka funderingar på att göra det... Men jag missade förra årets julfest också, då var vi på Mamma Mia istället. Jaja, jag får se imorgon. Det kan ju iofs vara värt att skippa festen för att slippa visa outfiten för er

Hvidbrud skrev 2009-12-04 12:59:03 följande:
    härli helg ninnis! du, kan du inte bara stanna hemma? ibland ska man lyssna å den lilla rösten, mn å andra sidan missar vi din hundträningsoutfit då...
  • Ninnnis

Chefen påstod sig inte ha något negativt att säga om mig Däremot en hel massa positivt

*glad*

• Ninnnis

Nu ska jag åka hem och pussa lite på maken och vovven innan bästisen och sambon kommer. Tror jag ska föreslå lite Wii ikväll, det brukar bli kul i det sällskapet

Med tanke på hur oerhört hektisk min lördag kommer att bli *ironisk* så ses vi nog inte förrän på söndag. och kram!

Ps. Hoppas det gick bra, Lanovia! Ds.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...