I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Lanovia, sån är jag också. Jag måste liksom ha "förtjänat" att slappa i soffan för att riktigt kunna njuta av det. Vad knäpp man är egentligen...
Lanovia, sån är jag också. Jag måste liksom ha "förtjänat" att slappa i soffan för att riktigt kunna njuta av det. Vad knäpp man är egentligen...
*dregel*
*dreggel?*
Dagens i-landsproblem:
Ska på julfest i Köpenhamn med jobbet på lördag. Det är ju egentligen jättekul, men jag tänker ALLTID att det hade varit skönt att bara vara hemma istället. Lördagarna har senaste tiden varit så mysiga med sovmorgon, långpromenad, hundträning och sedan hemmamys. Nu måste jag göra mig iordning innan hundträningen (eller låta maken gå själv) och köra direkt till tåget. Dessutom kommer bästisen med sambo på fredag och stannar över ( ), och de lär inte åka så tidigt på lördag. Jag vet att det är kul när jag väl kommer iväg, men ändå är det alltid likadant. Knäpp var det, ja.
Blommis, jag glömde ju svara. HUH är organisationen Hundar Utan Hem, det var därifrån vi köpte vår vovve Hon som driver organisationen bor på en gård i Knutby, så jag tänkte att det kanske var där din syster hade ett ärende.
Jag är här! *kramar om*
Hur är det idag, Daa?
Attans vad ni hann skriva medan jag var upptagen!
Sonja, vad gulligt sagt!
Daa, skönt att det verkar gå åt rätt håll! Jag tror inte min outfit blir så extremt intressant... Jag köpte iofs en scarf igår för att liva upp den lilla svarta Om jag går på hundträningen så finns det risk att jag måste ha festoutfiten på mig redan då, det kan nog se lite malplacerat ut däremot...
Jag tränade cirkelgym, det gamla vanliga. Träningsvärk?! Pffff...
Nu ska jag nog luncha snart. Väntar bara på att trevliga norska kollegan ska ta lunch så jag kan tjattra lite med henne
Visst är det högst besynnerligt att det ofta slumpar sig så, Daa... Det händer att jag får en konstig känsla i låren och rumpan på tisdagar. Konstigt att det ofta inträffar dagen efter ridningen.