I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Ni kommer snart att känna er som hemma, menar jag.
Ni kommer snart att känna er som hemma, menar jag.
Sonja, vad härligt med hemkommen älskling, välfylld frys, snö och höjt humör!
Hej Lanovia!
De kommer hem på fredag.
Sonja, vadå inte komma i några snygga kläder?!
Nu ska jag ägna större delen av förmiddagen åt att revidera manualer...
Heeeeeeeeej Ingis!
Daa, det verkar ju helskumt... Du kanske borde ta ett test till för säkerhets skull? Blödningar verkar vara relativt vanligt och testet kan ju ha varit för tidigt? Stor kram!
Tror att BOM bara betyder bom, som i miss?
Alltså bom som i missad BIM eller missad graviditet, typ.
Underbart, Ankan och Bruttan!
Sonja, jag vill också ha smörgåstårta! *dreglar*
Lanovia, är det typ 2,5 vecka till du ska jobba? Om det känns övermäktigt kanske du kan trappa ner lite tidigare? Det kan bara du avgöra, men lyssna på kroppen (och Spillevinken)!
Daa, hur är det idag?
Jag hann med en 1,5 timmes "morfar" innan ridningen igår, det har blivit lite av en måndagstradition Idag ska jag träna cirkelgym och imorgon ska jag leka med gusonen. Hans mamma berättade att han tycker det är SÅÅÅ tråkigt att han inte kan leka med mig varje dag, och att han ofta pratar om att ringa mig så att jag kan komma dit och leka. Det kan man ju bara inte motstå
För övrigt är jag SÅ glad för att jag äntligen får tända mitt kalenderljus! Det har jag haft sen jag var liten, det är så mysigt! Jag har ett på jobbet också, för säkerhets skull Även maken har (motvilligt) fått med sig ett ljus till Sthlm. Han tyckte först inte det var någon vits att ta med det, men när jag sa att då får han inte ta med chokladkalendern heller så gick han med på det
Bruttan, minus 20?! Här har jag inte behövt skrapa rutan på länge...