I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
De växer så det knakar, äter på olika tider, har fått kolik och tröttar ut sina föräldrar totalt!!! Men de mår bra ändå
De växer så det knakar, äter på olika tider, har fått kolik och tröttar ut sina föräldrar totalt!!! Men de mår bra ändå
IIiiihhhh... det räckte att jag läste för att jag skulle bli helt utmattad!!
Men det är skönt att läsa om nån med energi, då inser man att den finns där nånstans, den kommer tillbaka nångång..
Babysim är fantastiskt kul!! Saga älskade det, se bara till att lillan är mätt i magen
Kram
Kram till er alla!
här är läget lite kasst, jag HAR infektion i kroppen, det visar sänkan, men de kan inte se på proverna OM det är en uvi, men BM tror att det kan vara en njurbäckeninflammation på gång och jag håller med henne.
Har skitont i sidorna och upp mot njurarna... väntar på provsvar... suck!
Har sovit i felra timmar mitt på dagen idag och makenhar pysslat om mig, skönt!
Men nu vill jag ha lite ork och inte bara vara en seg mamma som inte orkar nånting!!!
Ska göra kycklinggryta ikväll och senare i veckan blir det banne mig överbakad lax
Skrev bums ut receptet, tack
Bästa L är kvar på BB, har fått dropp och tabletter men lilla bebis vill inte komma ut
Men hallå!!!! Nu vill vi inte vänta mer
Hej!
Jag komer bli superfrisk för nu äter jag pencillin
Proverna visade inget men, håll i er nu, gynläkaren bedömde att jag käner min kropp efter senaste böket med Saga´s grav, så jag ska äta PC nu, blir jag inte bättre inom 5 dgr bir det gyn-besök och fler prover.
Jag kan snart bli min egen doktor
Nu ska jag titta på när min kompis städar... och vara lite fåfäng och färja ögonbrynen så det syns att jag har några
Hallå tjejer!
Har just slagit upp ögonen och är fortfarande trött... vi hade tävling i natt jag och maken-Vem hostar mest.... vi vann båda två
Men njur-bäckensmärtorna har börjat ge sig, alltså var det njurbäckeninflamation och pencillinet hjälper
Nedervåningen är tokstädad av väninnan som var här igår och ungarna fick ett ryck sen jag lyckats byta gardiner så deras rum är städade OCH de susade förbi vårt rum med, alltså hostar vi inte utav damm i alla fall
Så skönt och stilla i huset nu, hoppas det håller sig några dagar i alla fall!
I kväll eller är det eftermiddag 16,30?? kommer prästen på besök och ska prata om begravningen, så gissa om jag är glad att man kommer in i köket utan att hoppa äver leksaker, kläder och dammråttor!
Hmmm.. ska jag muta min man så skickar jag antingen ut han själv på en skotertur eller så är det fotmassge eller massage i hårbotten som gäller, är jag riktigt gullig tar jag fram massagebänken så han får helkroppsmassage... fast då brukar jag hitta ömma punkter så han vill gå därifrån...hmmm... skulle kunna funka som straff också
Lanovia, pilatesboll. tryck ner en sån i väskan också
oslagbar att sitta på , bäckenet öppnar sig som attan, man har liksom inget val...
Förövrigt har jag haft värsta ångesten varje gång jag döpt mina barn för jag gråter så det skvalar... Värst var det på Saga´s dop då de äldre tjejerna läste dikter och sjöng för henne....
Hvidis, ert dop lät underbart fint, ska minna det där om att tända ljus för de som inte kan vara med, jättevackert!!
Daa!
Ett lass med kramar till dig och lite extra styrka, önskar så jag kunde göra nåt för dig! Saknar dig!
kram
Och när kärringjäveln trillar ner igen så sätter jag mitt feta arschel på henne och mosar eländet till en platt fläck som vi karstar frisbee med sen
Var hon helt bombad?? Uppenbarligen ja!!
"Du måste vara snäll mot han" NÄÄÄÄÄ, det måste du inte, man förutsätter väl att karln har kommit dit frivilligt och är du nu på uselt humör så kanske man kan tänka sig att det är karln som ska vara snäll!!! AAAAhhhrrrggggggggg
Hon ska för övrigt hålla käft precis som Ingis skrev, hon vet ju inte vad som ligger bakom!
Men jag bor mitt i ett skidparadis
Ser faktiskt backarna från mitt fönster, så ibland på kvällarna står jag och tittar på ljusen från pistmaskin som lyser upp fjället och vet att min älskling flyttar runt snön.
Han har aldrig förstått poängen med att den ska ligga kvar där den föll
Lanovia, du plågas enbart för att du ska vara så till den milda grad less på din grav at du jublar när värkarna sätter igång, kroppens finurlighet
fast nu är jag less, bästa L har inte fått ÄN, fast hon varit på BB sen i fredags, vänding i lördags och nu är jag snart tokig på den tysta telefonen!!
BF idag, vi får väl se om nån tittar ut....
Igår ringde BM, de hade hittat GBS vaginalt, så jag hade RÄTT!!! Så nu blir det en kur vaginalt också, förutom den som jag redan äter, åsså VET jag att jag blir igångsatt denna gång med, måste ju hinna få PC-dropp, men det känns bara bra för då vet jag att jg är på plats