Hej!
Vi tyckte att det var roligt och romantiskt, och det handlade ju faktiskt om att gå ner på knä vid det minst tippade tillfället, vilket både jag och Becca tyckte att jag lyckades med.
Jag har förståelse för om vissa människor vill att ett frieri ska vara mer intimt och bara mellan fyra ögon, och den tanken hade också slagit mig.
Dock fyllde detta frieri flera "funktioner", bland annat 100% överaskningsfaktor, plus att vi behövde inte berätta för folk att vi hade förlovat oss. =)
Vissa säger att "stackarn hade ingen möjlighet att säga nej inför alla människor", och nä det hade ju kanske varit svårt, men å andra sidan så om hade vårt förhållande varit i ett sådant stadie att det eventuellt finns en liten risk att hon skulle säga nej, så hade jag ju adrig i livet valt att fria inför 2.5 miljoner människor.
Haha, det hade ju sett ut...
Nä, hörni, vi är lyckligare än någonsin och längtar efter vårt bröllop, och kommer antagligen hänga här en hel del!
Och for the record- vi fick ingen resa till Vegas... men vem vill gifta sig där, när man kan få en svenskt kyrkobröllop på sommaren? =)
(och KatjaB: Jag hade 25 sekunder på mig... det fick gå rätt fort i början!=))
// Andreas & Rebecca